Hitto että oli törkeä kaupan kassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuut

Vieras
Citymarketissa asioin ja pistin sitte tavaroita siihen hihnalle. Eeessä seiso joku mies etten päässyt heti vaunujen kanssa nostamaan sitä seuraava asiakas palikkaa siihen ostosteni taakse, sitten mies siirtyi eteenpäin ja aloin ottamaan sitä kapulaa niin kassa paukautti ne minun sormille, seurauksella että sain verisen haavan :o Ei viittiny ees anteeksi sanoa.. mollotti vaan ku lehmä uutta navettaa :o Joo.. jäi kyllä kiitos ja hei sanomatta. :/
Tuohon samaan myyjään olen ennenki siellä törmänny ja ei kyllä ole oikein asiakaspalvelutaitoinen ihminen.

Meillä on kanssa tossa valintalossa niin ihana kassatäti että..asiakaspelvelun helmi kerrassaan.
Oltiin lasten kanssa kassalla ja ostin myös pakasteita ja ajattelin, että otankin ne eri pusseihin niin saa nuorimmainen kantaa sen pussin (oltiin siis kävellen)
Yleensähän kysytään, että laitetaanko pussiin jos pakasteita ostaa. sanoin "saisinko muuten pakasteet pussiin, mä nostankin ne sulle siihen valmiiksi" Nostin pakasteet liukuhihnalta ja laitoin siihen sen korokkeen viereen. Olin kohtelias ja hymyilin.

Noh tämä kassatäti sitten paukatti sen pikkupussin vaan niiden pakasteiden päälle kun pakkattiin lasten kanssa muita kasseja. Tuhahti vaan.
Ja en todellakaan vaadi mitään erikoispalveluita, mutta kyllä sitä voisi tietenkin hieman ystävällinen olla jos on palveluammatissa.
Kiitin kuitenkin pussista iloisesti hymyillen.

Mä kerran viimeisilläni raskaana vetäsin lipat Cittarin maitohyllyn edessä olevaan vesilammikkoon. Kylmälaite oli rikki ja vuosi vettä. Sain supistuksia kaatumisesta mutta mitään vakavaa ei käynyt. Laitoin palautetta niiden nettisivujen kautta ja kauppias itse vastasi mulle. Eli kannattaa laittaa palautetta, kyllä se menee perille.

Mulle kävi kerran tampereen sokoksella sillai että ostin kassillisen ruokaa ja laitoin ruokien päälle muovikassin. Yleensä pakkaan tavaroita samalla kun myyjä latoo niitä siitä kassasta läpi. No tää kyseinen jostain syystä kauho niitä ruokia sieltä kassin alta mutta ei laittanu sitä kassia siitä. Pyysin sitä kohteliaasti jolloin sain vastaukseksi: "Jos sää haluut sen kassin ensimmäisenä sun pitää laittaa se tohon hihnalle ensimmäisenä" ja se keskeytti kaiken mitä se teki ja tuijotti mua jäätävästi silmiin kun se sano ton. Ensin luulin että se käy päälle ja sitten meinasin revetä :D

[QUOTE="vieras";22102123]Mä kerran viimeisilläni raskaana vetäsin lipat Cittarin maitohyllyn edessä olevaan vesilammikkoon. Kylmälaite oli rikki ja vuosi vettä. Sain supistuksia kaatumisesta mutta mitään vakavaa ei käynyt. Laitoin palautetta niiden nettisivujen kautta ja kauppias itse vastasi mulle. Eli kannattaa laittaa palautetta, kyllä se menee perille.[/QUOTE]'

Kerran Citymarketin kassalla ollessani, etuili tauolla oleva toinen myyjä täysin törkeästi kassajonossa minua. Siis minulla oli jo tavarat kassahihnalla, kun myyjä tunki ohi ja heitti tavaransa omien tavaroideni eteen. Laitoin tästä luonnollisesti palautetta ko. Citymarkettiin, mutta ei sieltä ole mitään ikinä vastattu.

Yhteistyössä