Montako väärää hälytystä ennen synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis...

Vieras
Mulla ottaa jo pattiin... Aamulla kuudelta tultiin kotiin kun supparit laantuivat olemattomiksi. Tää oli jo neljäs kerta! Eilen illalla koitin sinnitellä viimeiseen asti, supistuksia tuli alkuun 10min välein ja sitten tunnin ajan 5min välein ennen kuin lähdettiin. Käyrillä maatessa ne katos kokonaan ja paikat auki vain 2cm. Menee hermo :kieh: Nyt ois kuitenkin jo rv39+0.

Monestikko te kävitte mutkan sairaalassa? :D

mulla oli kaksi väärää häläriä. Toisella kertaa kinusin että puhkaiskaa kalvot tai jotain koska en kestä enään :D Sitten kun tuli kolmas lähtö niin olin aivan varma ettei se synny vieläkään mutta mennään kuitenkin kun sattu nii pirusti! Sairaalan pihalla nousin autosta ja veet meni :laugh: Tsemppiä, tuo on piinaavaa!:)

Mulla ottaa jo pattiin... Aamulla kuudelta tultiin kotiin kun supparit laantuivat olemattomiksi. Tää oli jo neljäs kerta! Eilen illalla koitin sinnitellä viimeiseen asti, supistuksia tuli alkuun 10min välein ja sitten tunnin ajan 5min välein ennen kuin lähdettiin. Käyrillä maatessa ne katos kokonaan ja paikat auki vain 2cm. Menee hermo :kieh: Nyt ois kuitenkin jo rv39+0.

Monestikko te kävitte mutkan sairaalassa? :D

mulla täsmälleen samat viikot ja noita "vääriä hälytyksiä" ollut jo kaksi viikkoa. tosin sairaalaan en ole vielä ehtinyt menemään (sairaala melkein vieressä). hermo todellakin menee ja masentaa ja vituttaa...

meillä on sairaala tuossa parin kilometrin päässä joten ehkä tulee liian helposti lähdettyä.. nyt päätettiin että ihan viimeseen asti sinnittelen taas seuraavalla kerralla. Se on niin hassua, että kun kotona ne supistukset tulee kovina ja tiuhaan niin sairaalan ilmapiiri saa ne laantumaan täysin :D uskomatonta ja hermoja raastavaa puuhaa huhhuh... Nyttenkin tulee ihan pikkusia supistuksia, noin kymmenen minuutin välein mutta kipu ei ole vielä niin kova. Hengitelllä täytyy....

Ei yhtään väärää hälytystä. Eka jouduttiin käynnistämään kun ei tahtonut muuten tulla ulos ja toinen syntyi kun ekan kerran oli tuntemuksia että on tosi kyseessä. Supistukset tosin loppuivat kuin seinään kun matkattiin synnärille, mutta siellä käyrillä ollessa ne vajaan tunnin tauon jälkeen alkoivat uudelleen eikä mennytkään enää kuin tunti niin vauva oli ulkona.

ei yhtään, enkä ois tosi tilanteessakaan tajunnut lähteä sairaalaan ellei vedet ois mennyt. Ei se kipu tuntunut niin pahalta, ku mitä mulle oli väitetty: "kyl sen sitten tietää". Ja pah, ei välttlmättä tiedä.

3 lasta, 0 väärää hälytystä. 1 synnytys käynnistyi vesien menolla, 2 suppareilla. Kun supistukset tulivat muutaman minuutin välein sietämättöminä, ei voinut erehtyä oliko lähdettävä vai ei.

Uusimmat

Yhteistyössä