Voisitko elää huomattavasti itseäsi varakkaamman miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kristalli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kristalli"

Vieras
Minä en. Tuntisin huoraavani :D

Senhän olisi pakko maksaa osa minunkin kuluistani jos haluaisi matkustaa yms. ei minulla ole sellaiseen varaa.
Minua on kerran vokotellut huomattavan varakas mies johon menetin mielenkiinnon heti kun hän mainitsi tuloistaan ja kuulin muualtakin että on rikas.

En.

Olen kertaalleen elänyt suhteessa jossa toisella oli oikeasti rahaa ja mulla ei. Ei siitä tullut mitään kun toinen haaveili ulkomaanreissuista ja mä en halunnut toisen rahoilla mukaan, eikä omia rahoja ollut.

elän parhaillaan. mun kk tulot bruttona 1600, miehen n. 5000€. mies saanut satojen tuhansien perinnön tässä jne. ja juu, alkuun se tuntui oudolle, mutta siihen on tuttunut varsinkin kun mies on sitä mieltä että se mikä on hänen on myös minun.

Tottakai voisin! En minä mitään pankkitilia katso, vaan sitä millainen se henkilö on. Nytkin minulla on ihana mies, enkä minä häntä jättäisi, vaikka sattuisikin rikastumaan, eikä hänkään minua, jos toisin kävisi. :)

ja elänkin, tosin mies on kyllä kartuttanut omaisuuttaan tässä suhteemme aikana, eli yhtä köyhiä oltiin molemmat kun tavattiin. Meillä on yhteiset rahat, enkä kyllä koe mitenkään huoraavani... Minä olen kuitenkin kotia hoitamalla mahdollistanut miehen urankehityksen ja menestyvän yrityksen rakentamisen.