mitäs tää ny ton? Miehen käytöksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi voi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi voi

Vieras
Sanoi minulle tässä muutama viikko sitten, että voitas alkaa yrittään toista lasta. No, nyt kun ovulaatio lähenee ja ties vaikka on päällänsä koko ajan niin ei sitten mies jaksa tai halua tehdä ollenkaan mitään... Seelvä. Olen vähän ällikällä lyöty. Mistähän moinen käytös. Ja kun itse vielä sanoi että nyt sais toinen tulla. Itse olisin halunnut jo aikaisemmin mutta mies ei. En todellakaan ole jankuttanut, minulle käy näinkin. Mies tosiaan oma-alotteisesti ihan sanoi, joten miksi sanoisi jos ei olisikaan valmis. Vai onkohan alkanut empimään...

Niin, onneksi kaikki palstailijat tuntevat miehesi paremmin kuin sinä ja näkevät tämän pään sisään. :D
Aika selvästi kuulostaa siltä että olisi alkanut empimään.

[QUOTE="jeep";22116255]Niin, onneksi kaikki palstailijat tuntevat miehesi paremmin kuin sinä ja näkevät tämän pään sisään. :D
Aika selvästi kuulostaa siltä että olisi alkanut empimään.[/QUOTE]

Just, asiallista. En ehkä tarkoittanut että teidän pitäisi tietää mikä miestä vaivaa. Lähinnä ajattelin vain ilmaista ihmetykseni ja täällä "ääneen" asiaa ihmettelin. Ja tarkoitus ehkä oli katsoa, onko muilla ollut samanlaista, vaikken sitä suoranaisesti kirjoittanut.

No miksi sitä pitää ruveta hampaat irvessä tekemällä tekemään? Kyllä kai vähemmästäkin halut lopsahtaa kun siitä että luodaan suorituspaineita et "NYT pitää sekstata että tulee vauva". Miksi ei voi vain pupuilla silloin kun tuntuu siltä, molemmista ja antaa luonnon hoitaa hommansa kun aika on kypsä ja osuu kohilleen - luonnollisesti.

jos sitä ahdistaa suorituspaineet.. kysy onko vielä samaa mieltä kuin aiemmin että saisiko uusi lapsi tulla..sitten jos on ok niin älä jankkaa ovulaatioista vaan leiki normaaliseksielämää ja sit anna tärpätä :)

No miksi sitä pitää ruveta hampaat irvessä tekemällä tekemään? Kyllä kai vähemmästäkin halut lopsahtaa kun siitä että luodaan suorituspaineita et "NYT pitää sekstata että tulee vauva". Miksi ei voi vain pupuilla silloin kun tuntuu siltä, molemmista ja antaa luonnon hoitaa hommansa kun aika on kypsä ja osuu kohilleen - luonnollisesti.

Sanoinko jossain vaiheessa, että tässä ollaan nyt harrastettu päivittäin seksiä? Esim. tänä päivänä tais tulla viikko ettei olla tehty mitään. En mä ainakaan edes tykkää sellaisesta seksistä, mikä pitää tarkoin suunnitella ja aikatauluttaa. Inhoan sitä. Mutta se, että minä yritän mennä lähelle ja pussailla, kosketella yms. niin mies vain sanoo että ei nyt, ei jaksa, en halua tai sitten on jokin paikka kipeä... Ei ole normaalia. Yleensä harrastetaan seksiä pari kolme kertaa viikossa, ja ihan luonnollisesti kylläkin. Ja tiedätkös, kyllä minä sen lapsen nyt haluan, niin miksi en saisi kohdistaa seksin harrastusta ovulaationi ajalle? Vaikken mistään aikataulutetusta seksistä pidäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja elämä kantaa;22116319:
jos sitä ahdistaa suorituspaineet.. kysy onko vielä samaa mieltä kuin aiemmin että saisiko uusi lapsi tulla..sitten jos on ok niin älä jankkaa ovulaatioista vaan leiki normaaliseksielämää ja sit anna tärpätä :)

Mies ei itseasiassa kylläkään edes tiedä, että mulla olis ovulaatio, jos siis on. En itsekään ole täysin varma sen ajankohdasta, mutta nyt kp 13 ja kyllä se pikkuhiljaa alkaa lähenemään.

No, ehkä miehelläsi on joku kausi, ettei seksi maistu ollenkaan. Ehkei se liity nyt lapsen tekoon ollenkaan. Onko töissä rankkaa? Onko tapahtunut jotain muuta sellaista?

Teetkö sää yleensä seksialoitteita? Jos mies ei saa itseään kiinnostumaan, jos aina on saanut olla vonkuja ja yhtäkkiä sää teetkin seksialoitteen ( = uusi juttu, ei innosta). Mistä noista miesten oikuista ikinä pääsee selvyyteen.

Yhteistyössä