tuli avuton olo ja tuntui, että kuka tahansa muu saisi tilanteen hoidettua tyylikkäästi :headwall: eli, taaperollani on ollut nyt pientä nuhaa pari päivää, mutta viime yönä tilanne meni todella hurjaksi. raukka ei saanut nukuttua, vaan heräsi kakomaan ja haukkomaan ilmaa rään valuttua kurkkuun. yritin auttaa nostamalla päänalusta, mutta taapero vain vetäytyi kasaan keskelle sänkyä eikä ollut lähelläkään tyynyä..räkää valui solkenaan, toinen pyöri pitkin sänkyä ja itki kurjaa oloaan ja väsymystään. välillä nukahti hetkeksi ja heräsi sitten tukehtumispisteessä
itse istuin nenäliinan kanssa vieressä, taputtelin selkää ja silittelin hiuksia tuntien oloni niin perkeleen avuttomaksi. mies kyseli jo, että " pitääkö mennä sairaalaan? tuo ei ole normaalia" ja vastasin että ei kai nyt nuhan takia keskellä yötä päivystykseen mennä.. lopulta otimme tytön väliimme, siinä toivossa että rauhoittuisi edes vähän. eipä ollut apua.. toinen vain pyöri ja potki meitä nenä ryyskyttäen. kun mies sitten viideltä alkoi silmät ristissä valmistautua töihin lähtöön, pyysin että keittäisi minullekkin kahvia. loppujen lopuksi tyttö löysi sitten hyvän asennon ja nukahti, mutta itse en saanut unta koska toinen makasi käteni päällä & korisi suoraan korvaani, jota alkoi sitten mukavasti jomotella |O olen siis nukkunut tunnin, pätkissä. toisesta perskannikasta iskiashermo on niin jumissa että saan hädin tuskin käveltyä, hiuksissani on litra räkää ja sänkymme näyttää siltä kuin sinne olisi räjähtänyt rekallinen etanoita.
laitoin miehelle viestiä, että saa töistä tullessaan tuoda laatikollisen batteryä ja kaksi levyllistä fazerin sinistä, ei tässä muuten pysy järjissään..
:O :snotty: :ashamed:
laitoin miehelle viestiä, että saa töistä tullessaan tuoda laatikollisen batteryä ja kaksi levyllistä fazerin sinistä, ei tässä muuten pysy järjissään..
:O :snotty: :ashamed: