Voinko viedä paperit mihkä tahansa kelaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hölmöläinen

Vieras
Yritin etsiä tähän vastausta kelan sivuilta, mutta hitto kun ovat niin sekalaiset...

Mutta siis voinko viedä noi laput mihin tahansa kelaan? Asun Helsingissä Helsingin ja Espoon rajalla, ja minun olisi niin paljon helpompi viedä paperit Espoon puolen kelaan (on siis lähempänä, kävelymatkan päässä) kuin lähteä kamppiin. Tuleeko sieltä sapiskaa jos vien lappuni väärän kaupungin puolelle? :D

voit viedä, mut oma kokemus on, et jos toisessa kaupungissa viet, niin niillä papereilla kestää aikansa tulla perille ja sit kirjataan saapuneiksi myöhemmin ku mitä oot ne vieny ja mulla se oli tosi hölmö homma, ku deadline ehti sit mennä, vaik olin ajoissa liikkeellä.

voit viedä, mut oma kokemus on, et jos toisessa kaupungissa viet, niin niillä papereilla kestää aikansa tulla perille ja sit kirjataan saapuneiksi myöhemmin ku mitä oot ne vieny ja mulla se oli tosi hölmö homma, ku deadline ehti sit mennä, vaik olin ajoissa liikkeellä.

Mulle sanottiin et paperit skannataan sähköseen muotoon kun ne viedään ja käsittely voi tapahtua vaikka toisella puolen Suomea, joten on ihan sama minne ne vie.

Yhteistyössä