Huomenna vapaapäivä lapsen hoidosta(olen yh) ja rahaa 50e, mitä voisin tehdä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Liisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Liisa"

Vieras
Siis muotoilin varmaan aika hassusti tämän..
Mutta siis minulla olis rahaa vain 50e käytössä. Mitä kaikkee kivaa vois tehdä "ilmaiseksi"/vähällä rahalla..
Syömässä ainakin käyn kaverini kanssa. Mutta vartaloltani olen aika pyylevä eikä vaateostokset oikein innosta :(

Mutta kerrankin kun saan vapaapäivän niin olis kiva jotain "repäisevää" kehitellä.
Viimeksi vapaalla olin Heinäkuussa,käytiin silloin leffassa jonka jälkeen mentiin syömään.. mutta nyt ei ole oikein mitään kiinostavia elokuvia tarjolla

ei tuolla rahalla vaateostoksia ois tehnytkään,jos ei kirppareilla sitten.
käy vaikka kävelyllä kaupungissa,osta hyvää ruokaa kotio ja kattele leffa.

repäsevää on vetää päiväkännit ;)

Tosiaan kaverini pyysi elokuviin mutta toi Prinsessa-leffa vaikuttaa minun mielestä aika tylsältä.. Voishan toki hälle ehdottaa että vuokrattais joku leffa ja mentäs heille katsomaan sitä ja ostettais herkkuja =)

[QUOTE="Liisa";22128103]Tosiaan kaverini pyysi elokuviin mutta toi Prinsessa-leffa vaikuttaa minun mielestä aika tylsältä.. Voishan toki hälle ehdottaa että vuokrattais joku leffa ja mentäs heille katsomaan sitä ja ostettais herkkuja =)[/QUOTE]

tää on hyvä, sit ostatte jotain kasvonaamiota yms. ja katotte leffaa naamiot naamalla.

Mä kyllä lapsivapaalla olen mieluusti syömässä jossain ulkona, sitten vaikka taidemuseossa, tai katselemassa kaupungin vilinää jossain kahvilassa - terasseilla taitaa tulla jo vilu. Tekisin ehdottomasti semmoisia asioita, joita lasten kanssa on vaikea tehdä!

En nyt täysin tajunnut, siis onko sulla 50e varattuna huomiselle vai 50e rahaa ylipäätään niin, et kun lapsi ylihuomenna tulee kotiin sulla onkin 0e rahaa eikä ruokaa?

kuntosali+uinti 5 €
hieronta puolituntia n.15-20 €
viinipullo, pizza ja leffa yhteensä 20 € (kulut kaverin kaa puoliks) eli 10 €/naama
... ja vielä jäi rahaa tähteeksikin :)

Tolla 50e:lla tekee jo vaikka mitä!
Käytte kaffella ystävän kaa ja juoruutte pitkääään ja hartaasti. Käyt ostaa jotain pientä, pukukoruja vaikka.
Vuokraatte jonkun leffan ja syötte mässyjä. Tai pelaatte korttia, lautapelejä kaikessa rauhassa...
Ja vinkkupullo mukaan rentouttamaan, ei tarvitse juoda itseään humalaan =)

Yhteistyössä