Turvakaukalo hankinnassa, Graco logico S? Käyttökokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mamma"

Vieras
Niin, osaisiko joku kertoa millaisia nuo Logico S kaukalot ovat? Itselläni ollut aiemmin vain Britax baby safe, josta tykkäsin paljon. Nyt haluan telakka-mallin. Tuossa Gracossa hyvää turvavyökiinnitys 2- ja 3-pistevyöllä. Minun autoon ei mitään isofixejä saa, eli telakka oltava turvavyökiinnitteinen.

Kiitos, avusta.

Ehdottoman hyvä valinta. Kuudetta odotan ja pysymme merkissä. tuo on vielä paree malli, kuin se entinen auto baby, joten voin todellakin suositella. Mitä nyt olen tuttavien käyttökokemuksia kuullut, niin kukaan ei ole vielä ainakaan moittinut. Menee todella kauan lapsella. Meillä ollu kiinni niin 2 kuin 3 piste vyöpaikalla ja aina tukevasti pysynyt siinä. Muitakin merkkejä muutama ollut ja kakkos autossa varsinkin teis mitä, mutta kyllä kaikkein paras on ollu juuri tuo graco.

Kiva kuulla, välillä tuntuu että näissä valinnoissa on ihan hukassa... Lumi-Marja Onko sulla joku lapsista alkuvuonna 2006 tai kesällä 2008 syntynyt, nimimerkkisi on niin tuttu... en ole itse ollut aktiivinen keskusteluissa, mutta parissa "pinossa" joskus ollut mukana. :-)

"Mamma" Olin kyllä raskaana loppuvuosi 2007 ja alkuvuodesta 2008. Olen ollu kuumeilijoissa ja tuolla odotuspuolella kauan. ainakin siitä vuodesta 2006, kun alettiin toista yhteistä yrittään ihan tosissaan pitkän kaavan ja hoitojen kautta. Meidän pikkuinen Onni-enkeli syntyi keväällä 2008 vaikeasti sairaana. Itseasiassa raskaus keskeytettiin, kun todettiin, ettei hänellä ole aivoja eikä kallon luita :( Palasin sitten kesän korvalla takas kuumeilupuolelle ja nyt tähän asti ainakin onnellisesti vielä raskaana ja viikkoja kasassa 31+3. Joskos vaikka tällä kertaa saatais vauva kotiin asti. Onnin LA oli heinakuussa 2008.

muoks, kiljoitutviiheet..tulikohan edes kaikki korjattua :D

Viimeksi muokattu:
"Mamma" Olin kyllä raskaana loppuvuosi 2007 ja alkuvuodesta 2008. Olen ollu kuumeilijoissa ja tuolla odotuspuolella kauan. ainakin siitä vuodesta 2006, kun alettiin toista yhteistä yrittään ihan tosissaan pitkän kaavan ja hoitojen kautta. Meidän pikkuinen Onni-enkeli syntyi keväällä 2008 vaikeasti sairaana. Itseasiassa raskaus keskeytettiin, kun todettiin, ettei hänellä ole aivoja eikä kallon luita :( Palasin sitten kesän korvalla takas kuumeilupuolelle ja nyt tähän asti ainakin onnellisesti vielä raskaana ja viikkoja kasassa 31+3. Joskos vaikka tällä kertaa saatais vauva kotiin asti. Onnin LA oli heinakuussa 2008.

muoks, kiljoitutviiheet..tulikohan edes kaikki korjattua :D

Onnea raskaudestasi! Samassa pinossa olemme olleet ja muistankin nyt pinossa keskusteluja, edellä mainittu tapahtuma kosketti silloin todella paljon monia, sitä oli vaikea lukea ja hyväksyä. Minun pikku-ukko syntyi heinäkuussa 2008. Nyt odotan kolmatta viikoilla 20+2. :-)

Yhteistyössä