Oisko kiva toppapuku? *linkki*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viaton pässi;22153985:
Nätti on, mutta tarviiko pitää pakkasta? Entä vedenkestävyys? Hinta?

Joo pakkasille. On teipatut saumt, hinta 123€, mutta saisin ostettua -50%, kun on käyttämättä ellokselta sellainen tarjous. :)

Mäkin ymmärsin ettei tässä nyt haettu mitään aikuismaista vaatetta tilalle, vaan kuten sen kaikki tietää on toppavaatteissa sekä niitä pikkulapsimalleja että muuten-vaan-lasten-malleja.

Oma ekaluokkalaiseni varmasti tykkäisi myös tuon puvun väreistä, mutta tiedän että hänkin voisi olla sitä mieltä että malli on pikkutyttömäinen.

Päällähän sen sitten lopulta näkee miltä näyttää :)

[QUOTE="juu";22154026]Tuo housujen malli on jotenkin niin vauvamainen, ja väri... Samalla rahalla saat esim. five seasons-puvun.[/QUOTE]

Onks henkselihousut vauvamaiset vai?
Saanko tosiaan 60€:lla jonkun laadukkaan toppapuvun?

Mäkin ymmärsin ettei tässä nyt haettu mitään aikuismaista vaatetta tilalle, vaan kuten sen kaikki tietää on toppavaatteissa sekä niitä pikkulapsimalleja että muuten-vaan-lasten-malleja.

Oma ekaluokkalaiseni varmasti tykkäisi myös tuon puvun väreistä, mutta tiedän että hänkin voisi olla sitä mieltä että malli on pikkutyttömäinen.

Päällähän sen sitten lopulta näkee miltä näyttää :)

Miten pikkutyttömäinen?

[QUOTE="alkup.";22154055]Onks henkselihousut vauvamaiset vai?
Saanko tosiaan 60€:lla jonkun laadukkaan toppapuvun?[/QUOTE]

Mä taas hyppään vastaamaan että ei ne henkselit vaan tuo malli muutoin - alaspäin kapenevat lahkeet, takin hihoissakin kumpparit yms.

Se on silti ihan lapsikohtaistakin, mikä nyt kenenkin päällä miltäkin näyttää.

No kyllä mun 3-luokkalainen viel saattas ton kelpuuttaa, toki mieluummin harmaat tai mustat toppikset jo ton ikäselle ostaisin, mutta ehdottomasti henkselimalli sais olla niin selkä on aina suojattuna.

siis toppiksilla tarkotan housuja =)

[QUOTE="alkup.";22154055]Onks henkselihousut vauvamaiset vai?
Saanko tosiaan 60€:lla jonkun laadukkaan toppapuvun?[/QUOTE]

Ei kun ylipäänsä tuo housujen malli, kuminauha lahkeensuussa yms... Esim. reiman toppahousuissa on suorat lahkeet, ei näytä ollenkaan niin vauvan housuille.

Eikös hinta ollu jotain 120€?

[QUOTE="alkup.";22154059]Miten pikkutyttömäinen?[/QUOTE]

No siis sellaisten ehkä noin 4-5 vuotiaiden tyyliä enemmänkin. Oma viisivuotiaani tykkäisi varmasti :)

Ehkä mä olen jotenkin jäävi vastaamaan yhtään tähän, vastasin vain niin miten oma esikoiseni (7,5v) ajattelee suunnilleen. Ja kuten sanottua hänkin pitäisi puvun väreistä ihan varmasti. Jotenkin oma tyttökin on enemmän sellainen 'sporttinen', että paremmalta päällä näyttää joko nuo urheilumerkit tai sitten ihan H&M:n / Seppälän yms mallit.

[QUOTE="juu";22154089]Ei kun ylipäänsä tuo housujen malli, kuminauha lahkeensuussa yms... Esim. reiman toppahousuissa on suorat lahkeet, ei näytä ollenkaan niin vauvan housuille.

Eikös hinta ollu jotain 120€?[/QUOTE]

Mä taas en pysty ostamaan meidän hoikalle pitkäjalkaiselle suoralahkeisia housuja. Ne mitkä ois vyötäröltä sopivat, on lyhyet, ja ne mitkä ois mitaltaan sopivat on jättimäiset vyötäröltä.

Saan hinnasta -50%.

Meillä on 4 lasta ja kyllä ihan hyvin tuollainen menee vielä 2 luokkalaiselle. Kokemuksia vaan merkistä kannattaa ensin kysellä ennenkuin ostaa outoa merkkiä. Sehän on jokaisen oma asiaminkä mallinen puku on päällä. Joillain äideillä on vaan kumma tapa alkaa jo ekaluokkalaiset pukemaan epäkäytännöllisesti... ei millään pahalla.

Yhteistyössä