Karhun siitinluu huutokaupan halutuin tavara...WTF

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Siis mitä hittoa joku tekee karhun pippeliluulla...anna mun kaikki kestää :D:D:D:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Yle: Häirikkökarhun siitinluu katosi

Maanantai 4.10.2010 klo 19.15

Poliisin Imatralla järjestämästä karhunlihojen huutokaupasta jäi puuttumaan halutuin tavara. Uroskarhun siitinluu ei ikinä päätynyt myyntiin saakka. Asiasta kertoi ensimmäisenä Yle Etelä-Karjala.

Poliisin arvailun mukaan siitinluu on haudattu samaan monttuun nylkemisjätteiden kanssa. Tutkimuksia katoamisen vuoksi ei ole aiottu aloittaa.

100-kiloisen karhun siitinluu on noin kaksitoista senttiä pitkä.

Perinteisesti uroskarhun siitinluu on kuulunut karhunkaatajalle. Imatralla karhun kallon huusi kaataja itselleen.

Taljasta joutui huutokaupassa maksamaan 180 euroa.

Huutokaupattu karhu-vainaja häiriköi koko kesän Äitsaaren tienoilla ja ruokaili enimmäkseen paikallisten asukkaiden komposteissa.

Lähde: Yle

Yle: Häirikkökarhun siitinluu katosi | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

tiedätkö chef miksi sun blogi on hyvä? siksi koska laitoin itse vaatteita kirppikselle ja laitoin hinnoittelun sun löytöjen mukaan-eli paljonko toiset niistä maksaisi ja ola-la-meni kaupaksi melkein kaikki....

[QUOTE="mie";22171790]tiedätkö chef miksi sun blogi on hyvä? siksi koska laitoin itse vaatteita kirppikselle ja laitoin hinnoittelun sun löytöjen mukaan-eli paljonko toiset niistä maksaisi ja ola-la-meni kaupaksi melkein kaikki....[/QUOTE]

Monasti kun kysytään hinnoitteluapuja niin laitan tuon mun blogin linkin ja kehoitan katsomaan sieltä. Mun mielestä kun noista vaatteista suurin osa on varsin kohtuuhintaisia (muutama kalliimpi, mutta useampi erittäin edullinenkin) niin niistä nimenomaan on hyvä ottaa mallia :)

Kiva että myynti sujui hyvin. Mä myös itse olen tehnyt hyvät myynnit ko hintaluokalla :)

Yhteistyössä