Onko kohtalotovereita? Häpeän lapseni isää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin, häpeän todella paljon. Hän on tyhmä, ruma, lihava, juntti ja kaikkea negatiivista. Nuorempana hän ei ollut noin hirveä ja lapsi ei todellakaan ollut suunniteltu. Mutta kuolisin häpeästä jos joku ystävistäni näkisi hänet. En näytä kuvia ja ei mulla niitä olekaan, revin ne. Hirveintä oli kun äitini vei kuvan hänestä isovanhemmilleni. Inhosin äitiäni jonkun aikaa, koska kaikki sukulaiset näkivät minkälaisen luuserin kanssa olin tehnyt lapsen. Lapseni isällä on todella nolot ja lapselliset jutut. Hän oksettaa minua ja hän vielä luuli jonkun aikaa sitten että on mahkuja minuun. Varmaan on niin tyhmä, että elättelee vieläkin joitain toiveita. En ihmettelisi, niin idiootti hän on.

miten tämä teidän lapsi on alkunsa saanut? Kannattaa etsiä ihminen jonka kanssa haluaa myös nousta sieltä sängystä. Eiköhän siitäkin miehestä saisi ihan edustuskelpoisen niin halutessaan, tuolla haukkumisella se tuskin onnistuu. Kyseessä on kuitenkin sun lapsesi isä, joten hänen kuullen en kyllä käyttäis tuollaista kieltä.

Ihanan kauniisti puhut toisesta ihmisestä :heart:

Kannattaa vähän katsoa kenelle lapsia tekee.

Kuten sanoin, lapsi ei ollut suunniteltu juttu. Olin humalassa, aika haavoittuneessa tilassa ja tilanteessa. Ja niin nuorikin olin, ehkä viisautta ei ollut tarpeeksi. Lapsen isä selvinpäin, varmaan vaan hyvillään, että sai minut. Siis ollaan kyllä aina oltu niin eri tasolla.

[QUOTE="siis";22176631]miten tämä teidän lapsi on alkunsa saanut? Kannattaa etsiä ihminen jonka kanssa haluaa myös nousta sieltä sängystä. Eiköhän siitäkin miehestä saisi ihan edustuskelpoisen niin halutessaan, tuolla haukkumisella se tuskin onnistuu. Kyseessä on kuitenkin sun lapsesi isä, joten hänen kuullen en kyllä käyttäis tuollaista kieltä.[/QUOTE]

Siis ihan normaalisti on saanut alkunsa. Ihan eri teille lähdettiin, ja myöhemmin huomasin olevani raskaana. Ei saisi edustuskelpoista, haluan olla mahdollisimman vähän tekemisissä. Lapsikin on huomannut isänsä nolouden.

miksi ihmeessä oot sen kanssa vielä yhdessä? lapsen välejä isään et voi katkasta mutta ei sun oo pakko siellä olla jos noin epämiellyttävää on. EI suomessa nainen jää puille paljaille vaikka ottaiskin hatkat.

Alkuperäinen kirjoittaja hä;22176875:
Minkä helvetin takia pidit lapsen?? Ja kännissä olo ei oo mikään perustelu tulla raskaaks vahingossa.

En minä tiedä mitä se yksi on kortsun kanssa häslännyt. Ai olet siis sitä mieltä, että minun olisi pitänyt abortoida lapseni? Mielestäni minulla ei ollut kunnon syytä siihen. Vai onko tarpeeksi hyvä syy, että lapsen isä on ruma ja idiootti?

miksi ihmeessä oot sen kanssa vielä yhdessä? lapsen välejä isään et voi katkasta mutta ei sun oo pakko siellä olla jos noin epämiellyttävää on. EI suomessa nainen jää puille paljaille vaikka ottaiskin hatkat.

Siis missä lukee, että olen hänen kanssaan yhdessä? En todellakaan, en mistään hinnasta. Hänellä on todella huonopalkkainen työkin. Eli todellakin pärjään ilman häntä. Ikimaailmassa haluaisi olla hänen kanssaan. Lapsen takia joskus harvoin nähdään.

En minä tiedä mitä se yksi on kortsun kanssa häslännyt. Ai olet siis sitä mieltä, että minun olisi pitänyt abortoida lapseni? Mielestäni minulla ei ollut kunnon syytä siihen. Vai onko tarpeeksi hyvä syy, että lapsen isä on ruma ja idiootti?

No itse ajattelen että jos jostain syystä tulisin vahingossa raskaaksi miehelle joka on mielestäni inhottava ruma idiootti jonka kanssa en halua olla tekemisissä, en haluaisi hänen lastaankaan. Hyvä alku lapsen elämälle...joo-o..

Yhteistyössä