M
miettii
Vieras
Nykyisinhän käsittääkseni vauvat voivat selvitä jopa viikolla 24 tai jotain keskolassa.
(Ja melkein samoihin aikoihin tehdään vielä abortteja vammaisuuden vuoksi.)
Onko pakko suostua siihen että näin aikaisin syntynyt vauva yritetään pitää hengissä? Voiko vanhempi päättää tällaisesta asiasta?
Mielessäni mietin että jos tekisin oma hoitotestamentin niin toivoisin että minua ei esimerkiksi elvytettäisi tai kytkettäisi hengityskoneeseen tietyssä tilanteessa. Voinko toivoa samaa lapselleni?
(Ja melkein samoihin aikoihin tehdään vielä abortteja vammaisuuden vuoksi.)
Onko pakko suostua siihen että näin aikaisin syntynyt vauva yritetään pitää hengissä? Voiko vanhempi päättää tällaisesta asiasta?
Mielessäni mietin että jos tekisin oma hoitotestamentin niin toivoisin että minua ei esimerkiksi elvytettäisi tai kytkettäisi hengityskoneeseen tietyssä tilanteessa. Voinko toivoa samaa lapselleni?