vähänkö tää maailma on pieni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eräs"

Vieras
Kappas vaan. Olen käynyt eräällä keskustelupalstalla muutaman kuukauden ajan ja tässä kerran yhteen ketjuun oli eräs nimimerkki laittanut viestin että hän menee erääseen ryhmään, joka kokoontuu, mainiten montako kertaa ja alkamispäivämäärän ja samalla minkälainen se ryhmä on.
Äkkäsin heti että se täytyy olla sama mihin itsekin olin menossa.
Mainitsin ketjussa että menen samanlaiseen.
No, ryhmä alkoi ja yhtäkkiä tajusin että eräs nainen joka istui sohvalla, on se tietty nimimerkki..
Äsken luin hänen juttujaan palstalta.
Olipa erikoista että sain tietää lisää hänestä luettuani. Nyt löytyi sitten sellainen teksti missä
hän ihan suoraan mainitsee tuon meidän kokoontumispaikkamme minne aikoo mennä.
On vaan niin hassua että tietää jostain ryhmäläisestä että tuossa se nyt on, se yksi nimimerkki..
Hän ei välttämättä tiedä että minä olen yksi kirjoittelija samalla palstalla.

Olen löytänyt myös täältä yhden tutun. Sen takia en itse aio ikinä rekkautua tänne tai laitella varsinkaan kuviani, koska ei voi koskaan tietää ketkä tutut tätäkin palstaa lukevat.

[QUOTE="Henna";22199505]Olen löytänyt myös täältä yhden tutun. Sen takia en itse aio ikinä rekkautua tänne tai laitella varsinkaan kuviani, koska ei voi koskaan tietää ketkä tutut tätäkin palstaa lukevat.[/QUOTE]

ymmärrän, siksi joudun joskus aroissa asioissa muuttelemaan paria kohtaa jotta mahdollinen
"tunnistaja" ei tunnista..

[QUOTE="Henna";22199505]Olen löytänyt myös täältä yhden tutun. Sen takia en itse aio ikinä rekkautua tänne tai laitella varsinkaan kuviani, koska ei voi koskaan tietää ketkä tutut tätäkin palstaa lukevat.[/QUOTE]

Mä taas en usko että mun tutut edes käy täällä :D
Eikä haittaa jos käy, musta olis hauskaa jos joku kertois käyvänsä ja bonganneensa.
Mutta vaikea uskoa että ne haluis kaksplussalle :D:D

Juu, mä käyn myös välillä yhdeltä foorumilta lueskelemassa yhden tutun kirjoituksia. Joskus tuli maininneeksi, että on innostunut sellaiselle kirjoittelemaan ja minä sitten uteliaana menin myöhemmin lukemaan foorumin juttuja. Eipä ollut vaikea tunnistaa tätä tuttavaa. Jännä, että paljasti (ilemisesti vahingossa) kirjoittelevansa nettiin juttuja, koska osa oli todella henkilökohtaisia, koskien esim. seksielämäänsä. Hän ei koskaan mitään sellaisia juttele henkilökohtaisesti, mutta nyt tiedän hänestä paaaaaaaljon enemmän kuin hän arvaakaan.

Mä olen tuppukylästä kotoisin. Kerran vilautin palstalla kuvaani, niiin johan yksi kaveri heti bongasi mut. Oli ihan kiva toki, ehtiin treffitkin pitkästä aikaa, mutta opin pitämään kuvani ominani kerrasta.

[QUOTE="vieras";22199522]Juu, mä käyn myös välillä yhdeltä foorumilta lueskelemassa yhden tutun kirjoituksia. Joskus tuli maininneeksi, että on innostunut sellaiselle kirjoittelemaan ja minä sitten uteliaana menin myöhemmin lukemaan foorumin juttuja. Eipä ollut vaikea tunnistaa tätä tuttavaa. Jännä, että paljasti (ilemisesti vahingossa) kirjoittelevansa nettiin juttuja, koska osa oli todella henkilökohtaisia, koskien esim. seksielämäänsä. Hän ei koskaan mitään sellaisia juttele henkilökohtaisesti, mutta nyt tiedän hänestä paaaaaaaljon enemmän kuin hän arvaakaan.[/QUOTE]

No, ei se sitten hoksinut että sen kirjoitukset löydetään tai jos ei välittänyt.

[QUOTE="eräs";22199555]No, ei se sitten hoksinut että sen kirjoitukset löydetään tai jos ei välittänyt.[/QUOTE]

No olin just hetkeä aiemmin sanonut, että mä en ole kovin innokas osallistumaan nettikeskusteluihin tai en edes ole liittynyt facebookiin. Ajatteli vissiin, että tuskin mulla sitten on aikaa/innostusta lähteä kuokkimaan hänenkään foorumilleen.

[QUOTE="vieras";22199571]No olin just hetkeä aiemmin sanonut, että mä en ole kovin innokas osallistumaan nettikeskusteluihin tai en edes ole liittynyt facebookiin. Ajatteli vissiin, että tuskin mulla sitten on aikaa/innostusta lähteä kuokkimaan hänenkään foorumilleen.[/QUOTE]

Niin varmaan ajatteli.

Olen joskus itsekin bongannut tuttuja erinäisiltä keskustelufoorumeilta. Heistä kaikki olivat jo nimimerkistä tunnistettavia, koska käyttivät samaa nimimerkkiä IRC:ssä (ja irc-galleriassakin).
Onhan se tosi outoa tietää jostain hyvän-päivän-tutusta jotain hyvin henkilökohtaista ilman, että hän edes tajuaa kertoneensa asian mahdollisesti koko kylälle (ei sillä, että itse levittelisin noita kirjoituksia eteenpäin). Tästä oppineena pyrin keksimään jonkun ihan absurdin nimimerkin ja muuttelemaan muutamia yksityiskohtia henkilökohtaisista tarinoista. Mutta kuka ties, ehkä joku on minutkin jostain tunnistanut, eihän noita netistä luettuja paljastuksia tulla päin näköä koskaan kertomaan...

Täysin offtopicina: pääsettekö kukaan muuten liberovaipat-sivustolle? Minulla ei ole toiminut ko. sivusto viikkoihin..

Yhteistyössä