Sinun mittasi? Miks MUN vyötärö on NIIN iso??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Välillä voi tosiaan turvottaa silleen, että vyötärömitta on eri sfääreissä kuin normaalisti. :) Tuo kuulostaa kyllä aika runsaalta turvotukselta, jos on sitä siis. Ettei mitään ruoka-aineallergiaa ole?

Kaikki vain olemme eri muotilla tehtyjä, minulla seuraavat mitat:
Pituus: 171cm
Paino: 67 kg
Reidet paksuimmasta kohdasta 51cm
Lantio leveimmästä kohdasta 88 cm
Vyötärö 68 cm

Aika erikoista :o Onko sulla jotain turvotusta kovasti? Vai onko se ihan läskiä?

Enemmänkin se on turvotusta joka ei häviä koskaan.. Koska mun maha on kuiteski semmonen pinkee eikä löysä ja läskinen. Siis enempi semmonen raskausmaha, mutta en oo raskaana. Monet testit oon tehny tän asian takia, vaikka kokoajan on ehkäisy käytössä ja lasta ei yritetä.

no on sulla kyllä iso vyötärö kun sen suhteuttaa sun muuhuun kokoon. oliko sulla "paksu" vyötärö jo ennen lapsia?

mulla on pituutta 164 ja mun vyötärö oli ton 90 cm kun menin synnyttämään, tosin mulla oli kai aika pieni maha.

onko se vyötärö sun mielestä rasvaa vai onko sellainen kiinteämpi?

muokkaan:olitkin jo vastannut tuohon mun mahan "koostumukseen". ajattelinkin, että se on sulla sellainen kiinteä silti. olisko sulla joku suolisto-oireinen allergia tms joka pitäisi turvotusta yllä?

Viimeksi muokattu:
Onko vyötärönympäryksesi ollut kauankin tuot luokkaa, onko siinä muutoksia tapahtunut? Tulee mieleen että sinulla on reilusti turvotusta.

Toinen vaihtoehto on että olet sitä vartalotyyppiä, jolla on upeat , hoikat sääret, leveähköt hartiat, isohkot rinnat mutta leveä vyötärö. Silloin ei kannata miettiä vyötärön puuttumista, vaan korostaa parhaita puoliasi.

omat mitat: 169 cm
62 kg
RY 92
VY 68
LY 92

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no on sulla kyllä iso vyötärö kun sen suhteuttaa sun muuhuun kokoon. oliko sulla "paksu" vyötärö jo ennen lapsia?

mulla on pituutta 164 ja mun vyötärö oli ton 90 cm kun menin synnyttämään, tosin mulla oli kai aika pieni maha.

onko se vyötärö sun mielestä rasvaa vai onko sellainen kiinteämpi?

muokkaan:olitkin jo vastannut tuohon mun mahan "koostumukseen". ajattelinkin, että se on sulla sellainen kiinteä silti. olisko sulla joku suolisto-oireinen allergia tms joka pitäisi turvotusta yllä?

Ei ollut ennen lapsia tuollainen vyötärö vaan enemmänki olin hoikka siitä kohdasta. Toisen lapsen syntymän jälkeen se sitten kapeni siitä isosta ja jämähti tuohon myöskin isoon kokoon. Ei ole todettu mitään sairautta..

Onko vyötärönympäryksesi ollut kauankin tuot luokkaa, onko siinä muutoksia tapahtunut? Tulee mieleen että sinulla on reilusti turvotusta.

Toinen vaihtoehto on että olet sitä vartalotyyppiä, jolla on upeat , hoikat sääret, leveähköt hartiat, isohkot rinnat mutta leveä vyötärö. Silloin ei kannata miettiä vyötärön puuttumista, vaan korostaa parhaita puoliasi.

omat mitat: 169 cm
62 kg
RY 92
VY 68
LY 92

Lasten jälkeen ei koskaan palautunut ennalleen. Ei noi mun jalat nyt niin upeat ja hoikat oo, semmoset sopusuhtasen kauniit :) Rinnat ei todellakaan oo isot eikä hartiatkaan kovin leveet. Eli mä oon vartaloltani muuten joka puolelta semmonen sopusuhtanen, mutta toi vyötärö on vaan ikuisesti raskaana..

Yhteistyössä