mitä tehdä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mitä tekisitte tässä tilanteessa...

Minulla on kamala vapauden kaipuu.

Eli meillä on lapsia kaksi ja ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo kauan. Juuri ostetiin oma asunto. Kaikki hyvin ulospäin, mutta.... Ahdistun aina jos täytyy kysyä miehen mielipidettä jostain asiasta ja ei ns "anna lupaa"..esim voinko mennä tyttökavereiden kanssa baariin tms. Kauhea olo koko ajan kun tuntuu et ei kuuluta yhteen ja haluaisin vaan mennä ja olla kenen kanssa haluan.. Olen aika vapaa sielu,en tykkää että minua komennellaan tai että en saa päättää asioista itse.. Haaveilen usein muista miehistä ja miten kiva olisi herätä jonkun muun vierestä...huh..

Sekava teksti, tajuskohan kukaan lie mitään. :D

Ei kenenkään tarttis kysyä lupaa omiin menoihin, jokainen päättäköön ite mihin menee, milloin ja kenen kanssa. Pointti tässä on se, että kaikki ei vaan valitettavasti osaa ottaa myös kumppania mukaan näihin päätöksiin.

[QUOTE="vieras";22209054]Ei kenenkään tarttis kysyä lupaa omiin menoihin, jokainen päättäköön ite mihin menee, milloin ja kenen kanssa. Pointti tässä on se, että kaikki ei vaan valitettavasti osaa ottaa myös kumppania mukaan näihin päätöksiin.[/QUOTE]

Totta helvetissä pitäisi keskustella kumppanin kanssa jos yhdessä asuu ja on lapsia, missä legomaassa oikein elät?

Ala säästää itsellesi lomaan ja lähdet vaikka pois viikoksi tai kahdeksi. Saat vähän vapautta ja sitten kaipaat taas kotiin.

Kukas ne lapset sit silloin hoitaa? Isi varmaankin, mutta kannattaa hyvin ajoissa ilmoittaa että saa elämänsä siihen järjestykseen että pystyy sekä viemään että hakemaan lapset hoidosta tai pitämään lomaa. Ja sit kun tuut kotiin niin varaudu että isi lähtee viikoks pariks tuulettumaan ;). Riippuu tietenkin minkä ikäisiä lapsia teillä on kuinka rasittavaa se viikko tai pari yksinhuoltajana oudokseltaan on.

Vasta olin viikonlopun reissussa, miestä ei ollut YHTÄÄN ikävä, lapsia koko ajan.. Tuostakin reissusta mies muistuttaa koko ajan että "olit siellä,enkä edes valittanut, nyt et mene koska sait viikonlopun olla ym.." Mies tekee reissuhommia ajoittain ja koskaan ei ole ikävä, helpompaa on olla lasten kans keskenään kotona kun ei tarvi ukkoa kuunnella ja mennä sen mielen mukaan..