Jahas, olen sairaslomalla ja hoitolapsen äiti sitten suuttui tästä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen sairaslomalla kipeän selkäni vuoksi ainakin pari viikkoa. Nyt erään hoitolapsen äiti sitten otti herneen nenään tästä asiasta ja laittaa todella ärsyttäviä tekstareita tulemaan, joissa selvästi epäilee, että olenko sairas ollenkaan :( Tiedän, että se on hankalaa käyttää varahoitoa ja viedä lapsi vastentahtoisesti päiväkotiin, mutta eihän se MINUN vikani ole! Onpa kurja olla, kun selkää särkee ja saa lukea noita piikitteleviä tekstareita =(

No jo on tökeröä käytöstä aikuiselta ihamiseltä.
Entä jos et noteeraa niitä viestejä mitenkään?
Tai jos vaan jatkuu, sanot irtisanovasi ko lapsen hoitopaikan aikuisen törkeän käytöksen vuoksi.
Varo vaan samainen ihminen varmaan kyttää jossakin kulmilla ja jos sun nenän näkee ulkona alkaa hirmuinen tulitus.

Ompas typerää toimintaa! Älä välitä tai jos oikein alkaa ärsyttämään, niin soita ko. äidille ja kerro pari totuuden sanaa...Mä en kyllä kehtaisi laitella oman muksun hoitajalle viestejä, kun se on saikulla, etenkään mitään valitusvirsiä! MUTTA meitä on moneen junaan ja osa jäi jo asemalle...

En ole vastaillutkaan viesteihin enää. Toivottavasti älyää lopettaa. Mielestäni sairasloman syy ei edes kuulu hänelle vaan esimiehellenihän minä sen todistuksen toimitan.

Jos jatkuu niin ilmoita asiasta päivähoidon ohjaajalle. Eli siis pomollesi. Ei kaikkea tarvi ottaa vastaan ja pomosi tehtävä on pitää puoliasi, jos sinua kohtaan käyttäydytään asiattomasti.

Hui hai - toisesta silmästä sisälle ja toisesta ulos... :) Tai yksinkertaisesti puhelin kiinni! ;) Hän on sitä tyyppiä, että saa vaan tyydytystä, jos lähdet tuohon leikkiin mukaan.