APUA kuka tietää 1800-luvun uusista aatteista? kotitehtävä pitäs tänään palauttaa ja mä oon ihan pihalla :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Se on jo tarpeeks kauheeta että en pääse kokeeseen tänään mutta perkele ku pitäis tää mun järkyttävä iso kotitehtävä palauttaa ja nyt oon ihan lukossa ja paniikissa.

Eli jos joku vois jelppiä mitä muita aatteita 1800-luvulla olli kun
Liberalismi, sosialismi, konservatismi<---- Noistakaan en oo edes varma :O

Ei tuu mitää.. mä en saa noita valmiiks :|

kaiken huipuks ku oon saanu kenkää töistä ni ei varmaan kauaa oo varaa käydä tätä lukiookaa :( No, jos parit kurssit edes.... AUTTAKAA :D mä hysterisoin täällä niiiin paljon... Mulla on 12. asti aikaa...

Öm, oppikirjasi?

En halua pahalla sanoa, mutta mitä teet lukiossa, jos et osaa/pysty/ehdi tekemään opiskeluun kuuluvia tehtäviä ajoissa? Ja toistan, en halua pahalla sanoa.

Oletkos kuukkelia kokeillut?

juu kokeilin ja toi sun antama linkki on ihan ok ja oon sitä jo katsellutkin mutta tarttis olla jotain tarkempaa tietoa niiden tavoitteista. :ashamed:

Ja vakava sosiaalitapaus: mun oppikirja oli kirjastosta ja sen oon eilen vieny pois kun en saanu lisälaina aikaa sille kun joku muu oli varannut sen. :(

Ja oot kyllä aika keisari, jos tunnissa ja kymmenessä minuutissa saat jonkun valtaisan esitelmän tehtyä, vaikka joudut pyytämään apua jstn Kaksplussan Mitäsnytiltä.

juu kokeilin ja toi sun antama linkki on ihan ok ja oon sitä jo katsellutkin mutta tarttis olla jotain tarkempaa tietoa niiden tavoitteista. :ashamed:

Ja vakava sosiaalitapaus: mun oppikirja oli kirjastosta ja sen oon eilen vieny pois kun en saanu lisälaina aikaa sille kun joku muu oli varannut sen. :(

Jos ainoa lähde on nyt google, tee sen perusteella. Käytä useampia eri lähteitä. Ethän voi muutakaan. Jos ei mene läpi, lainaa se koulukirja uusiksi ja täydennä.

Onko sun mahdollista siirtää tuota takarajaa vedoten johonkin? Nyt vois olla paikallaan, jos siulla ei oo oppikirjaakaan tähän hätään.

Älä ota tuota edellistä kommenttiani pahalla, tai siis pyydän anteeksi, se oli perseestä koko ilmaus.

Onko sun mahdollista siirtää tuota takarajaa vedoten johonkin? Nyt vois olla paikallaan, jos siulla ei oo oppikirjaakaan tähän hätään.

Älä ota tuota edellistä kommenttiani pahalla, tai siis pyydän anteeksi, se oli perseestä koko ilmaus.

Voin mä siirtää vaikka koko kurssia eteenpäin mutta jos teen nyt nää tehtävät niin helpottaa uusinta kurssia kun ei tartte kun vaan lukea kokeeseen. Kahden muksun ilakoidessa tossa vieressä ei aikaa niin kauheesti jää koulunkäyntiin. Käyn siis verkkolukioo ettei onneksi tartte käydä koululla kuin kokeissa.. Nyt toki löytyy aikaa enemmän mut rahat vaan on kortilla.

Olihan siellä vaikka kuinka paljon vaihtoehtoja, ihan tarkkojakin.

Egalitarismi – Wikipedia

Teollistuminen> markkinatalous > modernisaatio
Nationalismin juuret
Taiteessa mm.
* Kansallisromantiikka
* Düsseldorfin koulukunta
* Hudson River -koulukunta
* Prerafaeliitit
* Arts and Crafts
* Naturalismi
* Realismi
* Impressionismi