Pitäisitkö ekaluokkalaisella vielä tällaista Reimatecin talvihaalaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos lapsi itse haluaisi. Mutta en pakottaisi kukkakuviollista haalaria pitämäänkään.

T. Liian hyvin muistan vieläkin kun oma äiti pakotti pitämään tiettyjä vaatteita, kun olin ekaluokkalainen

Kyllä meidän ekaluokkalainen ainakin pitäisi. Meillä tosin on ilmoitettu, että ei suostu sitten koulussa enää haalaria käyttämään, mutta kotipihalle leikkeihin ajattelin varapuvuksi haalarin hommata ellei viimevuotinen enää mahdu.

Jos lapsi itse tykkäisi niin toki, ei tuo minusta mitenkään lapsellinen kuosi ole, minusta reimalla oli samalla kuosilla talvitakkejakin viime talvena ja isoissa kokonumeroissa eli varmasti ajateltu myös ihan koululaisten käyttöön tuo kuosi.

kyllä meidän viimevuoden akkkosluokkalainenkin halusi kotipihalla pitää haalaria, eli jos muuten kuosista tykkäis, niin antaisin pitää. KOuluun kyllä halusi (ja myös sai!) takin ja housut

Meillä tyttö käytti viime talvena ekalla ollessaan vielä haalaria, monella luokkakaverilla oli myös. Ja yhdellä kaverilla juuri tuolla kuosillakin =)
Täksi talveksi halusi kaksiosaisen puvun.

Mun ekaluokkalainen piti vielä eskarissa, mut nyt ei laita haalaria enää millään :) Se on kuulemma vauvojen vaate, eikä kellään luokkakaverilla ole ainakaan koulussa haalaria.

Mun tyttö käytti vielä tokalla haalari koulussakin. Itse halusi ja oli muillakin luokkakavereilla. Nyt ei enää kolmannella taida haluta haalaria, ainakaan kouluun. Mutta ap:n kysymykseen vastaan kyllä, jos lapsi niin haluaa.

Jännnä miten maailma muuttuu kun omaan aikaan oli jonnekin 3-4luokille kaikilla haalarit koulussa.

kuosi sinänsä ei minusta yhtään lapsellinen kun ei ole tyypillinen haalarikuosi.

Mä jätin just 110-senttisen tosi hyvän haalarin kirppikseltä ostamatta, kun musta tuntuu että tän talven jälkeen lapsi siirtyy henkselihousuihin ja takkiin. Jotnekin kätevämpää. Nyt kolmivuotiaalle vielä helpompaa pukea haalari itse.

Yhteistyössä