Tiedättekö sen olon, kun ei ole moneen päivään syönyt juuri mitään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niinhuono olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niinhuono olo

Vieras
Siis aivan törkeän huono olo. Tänään päivällä söin muutaman nakin ja lihapullan, sitä ennen 24h kebabin ja sitä ennen 24h pitaleivän täytteillä. Jestas että voi olla kehno olo, lisäksi vielä paha flunssa, pientä lämpöä. Mutta mitä ihmettä mä söisin kun kaapissa ei ole juuri mitään ja niin kehno olo ettei kykene mitään laittamaankaan. Päivällä oli niin heikko olo etten pystynyt laittamaan ruokaa vaan vedin noita nakkeja ja lihapullia suoraan jääkaapista

no en. en ole niin sairas ollut, että ruoka ei maistuisi. syön ihan joka päivä, jos en ehdi koko päivänä syödä, niin vedän illallaa alas monta lautasellista.

Tai lähinnä se on todella pahaa heikotusta. Ei oikeasti kykene enää laittamaan ruokaa. Minulla on vähän taipumusta, että verensokeri laskee liian matalalle, juurikin huonon syömisen takia. Nytkin jotain karkkia söin, eli ei sokeritkaan varmaan kovin alhaalla ole. Lääkäri joskus selitti, että ne kohoaa kun syö juurikin esim karkkia, kun ei ole syönyt ruokaa vähään aikaan niin ne romahtaa nopeasti ja menevätkin liian matalalle ja taas saa syödä jotta kohoavat. Eli siis pitäisi syödä todella monta kertaa päivässä.

Tai lähinnä se on todella pahaa heikotusta. Ei oikeasti kykene enää laittamaan ruokaa. Minulla on vähän taipumusta, että verensokeri laskee liian matalalle, juurikin huonon syömisen takia. Nytkin jotain karkkia söin, eli ei sokeritkaan varmaan kovin alhaalla ole. Lääkäri joskus selitti, että ne kohoaa kun syö juurikin esim karkkia, kun ei ole syönyt ruokaa vähään aikaan niin ne romahtaa nopeasti ja menevätkin liian matalalle ja taas saa syödä jotta kohoavat. Eli siis pitäisi syödä todella monta kertaa päivässä.

Ei mullakaan ruoka uppoa ollenkaan jos on päivä syömättä mennyt. Etoo kun ruokaa ajatteleekin. Mutta silti kehotan juomaan vettä..ja sen jälkeen jotakin kevyttä pikkasen...ja sitten taas lisää ja lisää ja lisää

Yhteistyössä