Tuntuuko teistä kostaan siltä että miehen suku on ulkoavaruudesta ja puhuu ihan eri planeettaa kun te?

Taevahan Tosi

Aktiivinen jäsen
28.01.2008
11 227
2
38
Välillä tuntuu et joo asia selvä mut sitten tulee taas niitä hetkiä et ei hyvä päivä kirjallisenako ois pitäny ilmottaa, et ollaan tulossa teille kylään :headwall: Mä olen ihan siinä luulossa ollu et oottaavat meitä kylään ja on sanottukin et tullaan ja nyt sit mies tempas eilen ilmottaa et ei me voida sinne mennä, kun ei kukaan ole ilmottanu niille et ollaan tulossa kylään :O

Jos kokisin koko miehensuvun olevan eriplaneetalta kokisin varmasti että myös mies olisi sitä. Kaikkien ihmisten kanssa toki ei synkkaa samalla tavalla, mutta yhtä paljon sellaisia taitaa löytyä omasta suvustanikin. Eli en koe.

Joo, mutta musta nyt tuntuu välillä että 90% ihmisistä on ihan eri planeetalta kuin minä :)

hui, tuo ei ois kyllä yhtään kivaa, mä sentään välilä tunnun olevan samalla taajuudella oman suvun kans ja välillä miehenkin kans ja ehkä joskus jopa anopin kans mut mä en tiedä miten ne on eilen kääntäny taas asiat päälaelleen.

Jos kokisin koko miehensuvun olevan eriplaneetalta kokisin varmasti että myös mies olisi sitä. Kaikkien ihmisten kanssa toki ei synkkaa samalla tavalla, mutta yhtä paljon sellaisia taitaa löytyä omasta suvustanikin. Eli en koe.

En mä ainakaan voi sanoa aina ymmärtäväni tuota miestä ja se vielä kehtaa väittää että jos hänen kanssaan on vaikea elää niin mun kans on kuulemma mahdotonta elää yhdessä :kieh:

miehen suku on ihan kamala, niin vanhanaikaisia... kaikki pitäisi tehdä niinkuin he käskevät, koska se on kuulemma "lapsen"(mieheni) velvollisuus. Kirkkoon emme kuulu, ja siitä ollaan vihat saatu niskaamme. Ne on niin erilaisia kun mun suku, oma sukuni on rento ja mieheni on tunnustanut viihtyvänsä minun sukuni kanssa paremmin kuin omansa...

juuh! sen vuoksi ei ollakkaan väleissä miehen vanhempien kanssa. elokuussatuli 5 v ku viimeksi olhaan nähty, paljon helpompaa ilman niitä. ja välimatkaki helppaa viellä enemmän 1000km

Olen tavannut vasta miehen siskon ja äidin. Miehen sisko oli mun kanssa samalla luokalla yläasteella, joten ei tunnu vieraan planeetan asukkaalta. ;D Tulevaa anoppiani en tunne kunnolla, mutta tykkään mahdottomasti. :) On hyvin mielenkiintoinen ihminen.

Ei kaikki onneksi :) Mutta nekin jotka tuntuu olevan eriplaneetalta, niin ovat varman tooosii kaukaiselta planeetalta.
Ja joskus mietin mistä kuusta tuo mieskin on tänne tipahtanut.

Mulla ekan miehen sukulaiset on ihan loistavia tyyppejä, tulen kaikkien kanssa hyvin toimeen ja tavataan aina kun mahdollista - ne asuu Tukholmassa, ettei kovin usein saada tapaamisia järjestettyä.

Toisen miehen sukulaiset on ihan käsittämättömiä tapauksia, vaikka ovat ihan suomalaisia. Ei niitä vaan pysty ymmärtämään vaikkei mitään kielimuuria pitäis olla .. ei vaan voi ymmärtää.

Onneksi toisen miehen sukulaiset on entisiä sukulaisia, ettei niitä tarvitsekaan enää ymmärtää.

Joo kyllä tuntuu. Ihmettelen, miten mies voi olla suht normaali kasvettuaan moisessa ympäristössä! Miehen suku on jotenkin turhan ronskia kielenkäytöltään ja käytökseltään, appiukko saattaa tarjota leikillään tupakkaa 4v lapselle ja nauraa käkättää. Minua EI naurata.
Suurin osa koko suvusta on rikkonut välit keskenään, miehen äidillä on 6 sisarusta, joista yhden kanssa on tekemisissä. Miehen isällä vähän sama tilanne.
Onneksi niitä ei tarvitse nähdä edes joka viikko.

Ei pelkästään tunnu siltä, että ovat ulkoavaruudesta, vaan ovat. Monet ainakin. Mutta hyväksyn sen että miehen mielestä minun sukuni on osittain kauempaakin kuin ulkoavaruudesta :D