Kun 25-vuotias leikkii barbeilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja barbabi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ööö... mä olen sitten varmaan jälkeen jäänyt ja en ole tervepäinen.. Mä kyllä leikin aina välillä barbeilla mun lasten kanssa :D
Eri asia jos kyse on 25v ihmisestä joka leikkii yksin barbeilla ja kirjaimellisesti leikkii kuin lapsi niin sitten saattaa olla ehkä jotain, mutta jokainen on yksilö ja mikäs siinä ei oo ainakaan kaavoihin kangisstunut jA kykenee olemaan lapsenomainen.
Vaikee sanoa kun ei enempää tiedä kuin tuon että leikkii barneilla. Tarvis nähdä niin pystyis sanomaan jotain olellista.

Niin ja ap:lle vielä, oletko koskaan käynyt Suomen Barbie-foorumilla? Sieltä löytyy vähän vanhempiakin harrastajia.

Jos joku aikuinen mies tekee pienoismalleja, pidetäänkö häntäkin jälkeenjääneenä?

Siis höpöttääkö se niiden barbien kanssa, että nyt Midge menee Kenin kanssa pussauskoppiin, tai Barbie lähtee ratsastamaan, Barbie vaihtaa nyt Kellyn vaipat etc. Silloin ehkä miettisin , että onko se saanut leikkiä tarpeeksi lapsena, ehkä sillä ei ollut kivoja leluja silloin ja nyt kompensoi :D

Karsastan vähän noita ensimmäisiä ''jälkeenjäänyt''-tyyppisiä kommentteja. Ehkä siksi, kun itsekin harrastan ns. ''lapsellisia'' juttuja, joille monet aikuiset pudistelevat päätään. Enkä koe olevani mitenkään jälkeenjäänyt tai vammainen, ehkä vaan vähän luovempi ja mielikuvituksekkaampi kuin nämä ''aikuiset''.

[QUOTE="harmis";22278476]Ilmeisesti käy vuorosanat mielessään läpi, pukee barbeja ja leikkii niillä vaikka mitä pervoa[/QUOTE]

Noo, jotkut pukee barbeja ja jotkut pukee sitä oikeaa nukkea, eli vauvaansa. Olen muutamassakin blogissa vieraillut, joissa äidit käyttäytyvät samoin kuin viisivuotias tyttö :D

Yhteistyössä