N
Nainen
Vieras
Me oltiin monta vuotta naimisissa. Mies kosi äärettömän romanttisesti - muistan sen aina, ne sanatkin tarkalleen. Erosimme kun emme osanneet asioita hoitaa, arki kävi liian raskaaksi ja kaikki meni pieleen. Kolmatta osapuolta, väkivaltaa tai järkyttäviä riitoja ei ollut. Kummallakaan ei silloin ollut voimia jatkaa. Palasimme kuitenkin noin kuukausi avioeroon tuomitsemisen jälkeen yhteen. Meillä on 2 lasta. Koska molemmat on oppineet eron aikana paljon ja tietää mitä ei suhteelta halua, mitä haluaa ja mitä sen saavuttamiseksi tulee tehdä ja varsinkin kun kumpikaan ei koskaan halua toista enää menettää. Olemme puhuneet uudelleen naimisiin menemisestä ihan jo lasten ja yhteisen omaisuuden (lue lainojen) takia. Siis maistraatissa - Juhlavasti, mutta intiimisti kahdestaan.
Koska olemme jo olleet naimisissa ja mies kosi silloin saan nyt kuulla kuittailuja, että se olis sit niinku mun vuoro tällä kertaa - kun siis olen kuittaillut, että ennen kun voidaan mennä naimisiin pitäis vissiin mennä kihloihin ja öhöm, kosia.
Oisko vinkkejä tallaiseen eriskummalliseen tilanteeseen?? Hän saattaa kosia, mutta ehkä oikeastikin haluaisin yllättää jollain tosi speciaalilla ja hassulla tavalla. Ei mitään perus kysymystä vaan jotain yllättävää
Koska olemme jo olleet naimisissa ja mies kosi silloin saan nyt kuulla kuittailuja, että se olis sit niinku mun vuoro tällä kertaa - kun siis olen kuittaillut, että ennen kun voidaan mennä naimisiin pitäis vissiin mennä kihloihin ja öhöm, kosia.
Oisko vinkkejä tallaiseen eriskummalliseen tilanteeseen?? Hän saattaa kosia, mutta ehkä oikeastikin haluaisin yllättää jollain tosi speciaalilla ja hassulla tavalla. Ei mitään perus kysymystä vaan jotain yllättävää