Seksi ja masennus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluttomuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluttomuus

Vieras
Jos teillä on masennusta tai stressiä niin vaikuttaako se teidän haluihin?
Selittäkää miten saan miehelle taottua ettei haluttomuus johdu hänestä vaan minun ahdistuneisuudesta ja väsymyksestä.:(
Rakastan miestäni,mutta seksihalut ovat olleet kadoksissa jo kolme viikkoa.
Ajatuskin rakastelusta ahdistaa ja ei vaan kiinnosta.
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa koskaan?

Todellakin vaikuttaa. Libidoni oli täysin olematon parin vuoden ajan, kun sairastin masennusta, mutta nyt, kun toipuminen on hyvässä käynnissä, ovatseksuaaliset halutkin herännneet aivan uuteen vauhtiin.

On ja mieheni ymmärsi ton samaisen asian vasta pidemmän ajan kuluttua. Työstressi vei haluni pois ja siitä riideltiin mieheni kanssa paljon, mutta nyt jo tietää että jos kova stressi päällä niin ei haluta.

Minulla on töiden takia kova stressi päällä ja olen aivan väsynyt nykyisin.
Tuntuu pahalle kun mieheni luulee että se ei kiinnosta minua ja niin ei todellakaan ole.
Rakastan miestäni todella paljon,mutta seksi ei vaan tunnu tällä hetkellä miltään ja ei ole haluja vaikka kuinka mies kuinka yrittäisi.
Pelkään että mieheni jättää minut tämän asian takia,vaikka tiedän että hän rakastaa minua todella paljon.

Ei se ole jättämässä minua,mutta olen töiden takia masentunut ja työuupumus minulla tällä hetkellä.
Olen käynyt lääkärissä ja nyt kolmas ja viimenen viikko saikkua menossa.
Haluan vain että mieheni ymmärtää tilanteen.

Taidat käyttää tuota "masennus" termiä pikkuisen väärin nyt. Täälläkin katsos on ihmisiä, jotka todella tietävät mitä MASENNUS on. Olet alakuloinen, stressaantunutkin, mutta masentunut? Enpä usko.

Jos ei kiinnosta seksi niin sit se ei kiinnosta. Ei siihen mitään keskusteluita tarvita ja miehen pitäisi se ymmärtää. Ehkä sitten jos olette puoli vuotta ilman seksiä niin vois alkaa miettimään niitä syitä.

Jos ihminen on masentunut, sitä ei yleensä kiinnosta juuri mikään. Ja vähiten joku niinkin yhdentekevä asia kuin seksi. Mulla oli täysi työ päästä aamulla ylös sängystä ja laittaa vaatteet päälle. Johan se olis ollut melkoisen surkuhupaisaa, jos tämä raato olisi sitten illalla vietellyt miehen sänkyyn...

Ja mun mies kyllä ymmärsi tilanteen ihan ongelmitta. Ja niin luulisi jokaisen aivoilla ajattelevan miehen ymmärtävän. Tosiaan tuo termi masennus saa ihan uuden ulottuvuuden sellaisten keskuudessa, jotka ovat kärsineet siitä kuukausia, jopa vuosia. Sulla on nyt työuupumus ja toivottavasti se menee ohi. Saitko siihen lääkityksen? Jos se työuupumus ei meinaa mennä ohi, kannattaa vakavasti miettiä työpaikan vaihtoa. Mulla oli keskivaikea masennus, lähti liikkeelle synnytyksen jälkeisenä masennuksena. Pahimillaan seisoin vuoden ikäisen lapsen kanssa parvekkeella ja mietin, hypätäkö vaiko eikö. Se ei ollut enää uupumusta.

Yhteistyössä