Sanokaa mulle tyhmälle naiselle, onko tää ihan tavallista ja normaalia ihmisten välistä kanssakäymistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erittäin syvä huokaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erittäin syvä huokaus

Vieras
Oon kai sitten kasvanut tynnyrissä..
Mutta ihanko totta on vaan tavallista ja normaalia se, että mies hakeutuu naisen seuraan erittäin usein ja tekee tikusta asiaa. Katsoo joka kerran syvälle silmiin ja hymyilee. Halaa, tulee ihan lähelle. Ja kun antaa jonkin esineen, jättää kätensä naisen käteen liian pitkäksi aikaa. Heittelee vihjailevia lauseita kuten "sä luet mun ajatukset" ja "tosi kiva kun olet siinä" ja sanoo että hänelle on tärkeää se mitä nainen ajattelee.

Ja tämä kaikki on ihan normaalia ja on suoranaista typeryyttä edes luulla että siinä olisi jotain enemmänkin?

Mä taidan muuttaa jonnekin tundralle erämaamökkiin erakoksi, kun mä en tajua yhtään muita ihmisiä. Mä puhun niin eri kieltä kuin te kaikki muut. :(

Mä olen kerran erehtynyt luulemaan, että eräs nuori mies oli kiinnostunut minusta, kun kertoi muille viettäneensä öitä luonani (vaikkei ollutkaan) yms. Puhui myös, että menisimme samaan opiskelupaikkaan jne. Noh, lukion jälkeen kihlautui miespuolisen kanssa, emmekä koskaan käyneet edes treffeillä, vaikka ihmiset luulivat toisin.

Otaksun, että enemmistö miehistä tekee aikeensa niin selviksi, ettei niistä merkeistä voi erehtyä.

Kuulostaa vaan siltä, että mies flirttailee imelällä tavalla. Jos mieheltä, tulee sellaisia lauseita suusta kuin herttasarjoissa, niin pitää tajuta juosta karkuun.

[QUOTE="vieras";22311533]Kuulostaa vaan siltä, että mies flirttailee imelällä tavalla. Jos mieheltä, tulee sellaisia lauseita suusta kuin herttasarjoissa, niin pitää tajuta juosta karkuun.[/QUOTE]

Ai miksi? Ovathan ne kivaa kuunneltavaa, eivätkä tarkoita etteikö mies olisi tosissaan.

[QUOTE="vieras";22311674]Eli sinun miehesi tekee noin jollekin toiselle naiselle? Käsiveskalla päähän.[/QUOTE]

Jep. Kuulin asiasta ja ukkokulta sanoo, ettei tuossa ole yhtikäs mitään ja että mä suurentelen asioita. Että tuo nyt on ihan normaalia kanssakäymistä ja mä näen piruja siellä missä niitä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin syvä huokaus;22311684:
Jep. Kuulin asiasta ja ukkokulta sanoo, ettei tuossa ole yhtikäs mitään ja että mä suurentelen asioita. Että tuo nyt on ihan normaalia kanssakäymistä ja mä näen piruja siellä missä niitä ei ole.

Outoo ettei sun mies ole mitenkään huolissaan... Luulis, että olis, kun toinen mies noin selkeästi sua yrittää.

Niin siis mun mieheni käyttäytyy tuolleen töissä erästä naista kohtaan. Kuulin asiasta tänään ja tätä nyt ollaan selvitelty kotona. Mies lähti harrastukseensa, ja mä jäin pohtimaan asiaa. Ei edes kieltänyt toimintaansa tai sanomisiaan, sanoi vaan ettei tuossa ole yhtään mitään sen enempää.

Ihan kuin ukko ois jostain marsista ja mä vielä kauempaa. Mä oon niin erimieltä. Kumpi meistä on typerä?

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin syvä huokaus;22311739:
Niin siis mun mieheni käyttäytyy tuolleen töissä erästä naista kohtaan. Kuulin asiasta tänään ja tätä nyt ollaan selvitelty kotona. Mies lähti harrastukseensa, ja mä jäin pohtimaan asiaa. Ei edes kieltänyt toimintaansa tai sanomisiaan, sanoi vaan ettei tuossa ole yhtään mitään sen enempää.

Ihan kuin ukko ois jostain marsista ja mä vielä kauempaa. Mä oon niin erimieltä. Kumpi meistä on typerä?

Ai, siis sun mies tekee näin! Mä en ensin tajunnut... Oisin tosi suuttunut, jos mun mies tekis tolleen. Vaikka kuinka selittäisi, ettei se tarkoita mitään, niin kyllä suurin osa naisista ottaa tuon lähentelynä ja isku-yrityksenä.: /

Aika inhottavasti tehty sua kohtaan.

Jos tosa ei oo flirttiä niin tekiskö se mies sitten esim siskolleen tai äidilleen noin?

Mun mielestä aika paljon pystyy päättelemään käytöksestä sen mukaan, voisko toinen tehdä sen saman äidilleen/ isälleen, tai sisaruksilleen. iin joo, ellei sit flirttaile niillekin :x

Mä lähtisin siitä ajatuksesta, että tuo on juurikin pientä ja harmitonta työaika-flirttiä. Itsekin sitä harrastan, eikä se oikeasti tarkoita yhtikäs mitään. Kivaa piristystä, joka ei tue johtamaan minnekään. Sitä ei vaan halua tunnustaa, koska tietää, että toinen loukkaantuu ihan turhan takia.

[QUOTE="zenn";22311788]Mä lähtisin siitä ajatuksesta, että tuo on juurikin pientä ja harmitonta työaika-flirttiä. Itsekin sitä harrastan, eikä se oikeasti tarkoita yhtikäs mitään. Kivaa piristystä, joka ei tue johtamaan minnekään. Sitä ei vaan halua tunnustaa, koska tietää, että toinen loukkaantuu ihan turhan takia.[/QUOTE]

Jos joku tekis mulle töissä noin, saattaisin ihastua ja alkaa elätellä toiveita ja haaveita siitä miehestä.

Yhteistyössä