Mun lasten isä joka koko maailmalle aina kuuluttaa kuinka on niiiin mahtava isä kaikenkaikkiaan laittoi just vaimonsa soittamaan mulle ja sain kuulla olevani vitun lehmä yms yms koska viikonloppuna (kun lapsilla isä-vkl) pojalla on jalkapalloturnaus. Työttömälle isälle kun on kohtuuttoman vaikeaa kuskata poika alle 10km päähän ja hakea takaisin... Syy miksei poikaa voi turnaukseen viedä oli se että tämä vaimo käy töissä ja heillä on silloin kaksi muutakin lasta kotona (10v ja 8v).
Bussi kulkisi kyllä ihan ovelta ovelle mutta saapa nähdä pääseekö poika turnaukseensa vai ei... Ja ei, mä en voi viedä, meillä on muuta menoa (kerrankin hemmetti uskalsin sopia jotain siinä toivossa että lapset tosiaan isälleen menisivät ja siellä olisivat).
Miksi oi miksi on ikinä tarvinnut tehdä lapsia idioottien kanssa? :kieh::kieh::kieh:
Bussi kulkisi kyllä ihan ovelta ovelle mutta saapa nähdä pääseekö poika turnaukseensa vai ei... Ja ei, mä en voi viedä, meillä on muuta menoa (kerrankin hemmetti uskalsin sopia jotain siinä toivossa että lapset tosiaan isälleen menisivät ja siellä olisivat).
Miksi oi miksi on ikinä tarvinnut tehdä lapsia idioottien kanssa? :kieh::kieh::kieh:
Viimeksi muokattu: