Vaihdanko kengät uusiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin Reebokin Easytone -kengät pari päivää sitten. Tänään kävin lenkillä ja vasen kenkä hankasi kantapäähän mielettömän rakon. Piti poiketa kesken lenkin apteekkiin ostamaan laastaria, jotta pystyin kävelemään kotiin. Eihän kenkä saisi tuolla lailla hangata? Kävisittekö liikkeessä vaihtamassa kengät toiseen malliin?

Mitä tarkoitat sisäänajolla? Kävin edellisenä päivänä pienemmällä lenkillä, silloin kenkä tuntui ihan hyvältä. Mutta ei kai kenkä saisi alunperinkään hiertää? Ei kai se siitä mihinkään muutu ajan kuluessa?

[QUOTE="vieras";22320995]Mitä tarkoitat sisäänajolla? Kävin edellisenä päivänä pienemmällä lenkillä, silloin kenkä tuntui ihan hyvältä. Mutta ei kai kenkä saisi alunperinkään hiertää? Ei kai se siitä mihinkään muutu ajan kuluessa?[/QUOTE]

Itse pidän uusia kenkiä kotosalla muutamia päiviä ennen kuin lähden niiden kanssa liikenteeseen; näin välttyy rakoilta tms. Kyllä kenkä muokkautuu jalan mukaiseksi ajan kuluessa. Nahkakenkä tietysti sopeutuu paremmin, mutta tuskin lähtisin kylmiltään lenkkareidenkaan kanssa minnekään.

Itse pidän uusia kenkiä kotosalla muutamia päiviä ennen kuin lähden niiden kanssa liikenteeseen; näin välttyy rakoilta tms. Kyllä kenkä muokkautuu jalan mukaiseksi ajan kuluessa. Nahkakenkä tietysti sopeutuu paremmin, mutta tuskin lähtisin kylmiltään lenkkareidenkaan kanssa minnekään.

Eli mun kannattaisi vielä totutella kenkiin jonkun aikaa? Nahkaa ovat kyllä. Mietin jo sitäkin, että jos mun vasen jalka on oikeaa pienempi, koska oikean jalan kenkä istui tosi hyvin. Ei hangannut mistään kohti. Eivät vaan taida antaa mulle paria, jossa kengät on eri kokoa :)