Kuukaudessa 5 kiloa pois? Onko mahdollista normaalipainossa? Pakko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt on kiire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt on kiire

Vieras
Pituutta 170 cm ja painoa 68 kg. Nyt vinkkejä kehiin, miten saan tuon viisi kiloa pois mahd. pian. Olen kamalassa kunnossa ja haluan näyttää hyvältä eräissä juhlissa joulukuussa. Tuo viiden kilon nopea pudotus toimisi myös hyvänä alkusysäyksenä jatkoa ajatellen.

En harrasta herkkuja, syön muuten vaan runsaasti. Annoskokoa pienemmäksi, juu tiedän, mutta onko parempi syödä esim. kerran päivässä kunnon ruoka vai napsia useammin? Tästäkin kun on monenlaista infoa. Itse en ehkä tykkää syödä jatkuvasti.

Mites liikunta? Inhoan jumppaa, lenkkeily ihan ok. Kumpi tehokkaampaa, reipas kävely vai juoksu? Montako kertaa viikossa ja kuinka pitkiä lenkkejä?

Tottakai on mahdollista. Juot vain vettä ja saunot. Luonnollisesti paino tulee heti takaisin. Mutta nythän ei ollut kyse elintapamuutoksista tai muusta järkevästä toiminnasta vaan pellejojoilusta.

Mä oon ollut viikon kutakuinkin tällasella ruokavaliolla ja paino pudonnut 3kg

aamupuuro klo 8 (kaurapuuro)
välipala mandariini+vettä runsaasi
lounas klo 12 lämminkuppikeitto
välipala päärynä + runsaasti vettä
illalla itsetehtyjä porkkanapihvejä + kasviksia

mittani 164/60, nyt paino 57!

Kyllä lähtee, mutta ei kannata, koska silloin sinulta lähtevät lihakset. Lihakset polttavat enemmän kaloreita, mikä auttaa (maltillisessa) painonpudotuksessa. Jos teet tuollaisen alkusysäyksen, niin sen jälkeen syöt kahta kaueammin ja lihot entistä enemmän, koska elimistösi on säästöliekillä ja rasvainen lihakseton kroppasi varastoi kaiken syömäsi rasvasoluihin.

[QUOTE="vieras";22323533]Tottakai on mahdollista. Juot vain vettä ja saunot. Luonnollisesti paino tulee heti takaisin. Mutta nythän ei ollut kyse elintapamuutoksista tai muusta järkevästä toiminnasta vaan pellejojoilusta.[/QUOTE]

5 kiloa kuukaudessa voi lähteä kuule ihan muutenkin kuin saunomalla ja vedellä. 4 viikkoa on yllättävän pitkä aika ja siinä ajassa saa hyvin 5 kiloa pois ja sen saa myös pysymään pois halutessaan, ihan terveellisestikin.

Kyllä lähtee, mutta ei kannata, koska silloin sinulta lähtevät lihakset. Lihakset polttavat enemmän kaloreita, mikä auttaa (maltillisessa) painonpudotuksessa. Jos teet tuollaisen alkusysäyksen, niin sen jälkeen syöt kahta kaueammin ja lihot entistä enemmän, koska elimistösi on säästöliekillä ja rasvainen lihakseton kroppasi varastoi kaiken syömäsi rasvasoluihin.

Hmm, tuossa voi olla perää, mutta ei se ihan noin suoraviivaistakaan ole. Enkä tarvitse nyt kritisointia, vaan vinkkejä nopeaan pudotukseen.

Jotain tämäntapaista ajattelin, mutta proteiinia ei näyttäisi olevan juuri yhtään:o Itselläni protsku on se, joka pitää nälän poissa, vaikka muuten söisinkin vain vähän.

Just, pelkkää hiilarihuttua koko lista. Kyllähän se paino putoaa vaikka paastoamalla, mutta kroppa tarraa entistä tiukemmin kiinni energiaan sitten kun sitä saa -> kilot tulevat takaisin korkojen kanssa. Sitä tuskin tarvitsee mainitakaan, että lihakset kuihtuu tuolla tyylillä ensimmäisenä ja tuloksena on ah, niin viehättävä laihaläski.

Otsikossa lukee "normaalipainossa" ja tekstissä olet "kamalassa kunnossa". Mielenkiintoista :)
Kyllä mä ainakin olen ollut aika kamalassa kunnossa normaalipainoisenakin, kun olin 168cm/70kg. Joku voi olla ihan hyväkroppainen noillakin mitoilla, jos on kunnon lihakset ja kiinteä, mutta mä vaan makasin kotona ja söin sipsejä, joten olin pelkkää löysää läskiä. Sitten pudotin 15kg ja aloin harrastaa kunnolla lihaksia kuormittavaa liikuntaa ja tietty myös aerobista, ja nykyään olen oikein tyytyväinen kroppaani. :)

Nutraa. Sillä lähtee kaikkein nopeimmiten tai ainakin minulla. Mulla karppaus ei pudota alun jälkeen nopeasti kiloja, mutta on kyllä muuten ehdottomasti miellyttävämpää. :) Oon suunnilleen samoissa mitoissa kuin sä ja ymmärrän että normaalipainossa voi myös kokea tuskastumista. Muista kuitenkin että myös vaatteilla voit tehdä paljon. :)

Yhteistyössä