No nythän Ellos tempun teki!! :mad: (Ticket haalarin tilauksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miracles

Aktiivinen jäsen
26.04.2006
13 186
1
36
Tilasin haalarin 21.10 ja sain siitä tilausvahvistuksen.
25.10 sain myös toimitusvahvistuksen että tilaukseni on PAKATTU ja MATKALLA.

Tänään sain s-postin: "Olet tilannut lasten haalarin.
Haalari on valitettavasti loppuunmyyty, ja uutta erää emme haalarista saa."

Miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista!?!

Viimeksi muokattu:
mulle kävi vähän samoin, tilasin viime viikolla ticketin haalatin ja pojalle legon takin. näytti että varastossa.
tuli sit viesti että tilaus toimitettu- mutta siinä viestissä oli sitten tuon takin kohdalla että LOPPU :(

ja kummastelen kyllä että mistä avaruudesta ne tulee kun lukee että on nyt toimitettu ja tulee sinulle 2-3 viikossa! :O

Melkein jo harkitsin, että uskaltautuisin tilaamaan Elloksesta jotain, mutta saapi jäädä vielä boikottiin. Siitä firmasta on kuulunut viime vuosina uskomattoman paljon huonoa.

Otithan siitä tilausvahvistuksesta printin, tai muun kopion, tai tuliko se s-postiin? Eli onhan olemassa kirjallinen todiste? Tuskin sä sitä haalaria kuitenkaan tuut koskaan näkemään, mutta luulisi että kuluttajaviranomaisia moinen temppu kiinnostaa ainakin...

hetko! mä tilasin miracles saman haalarin 20.10. tilausseurannassa lukee toimitettu mutta mtn ilmoitusta ei ole tullut vielä, eikä kyllä meiliäkään... minkä koon tilasit?

Sama kävi mullekin, tosin kyseessä lasten tunika. Sain s-postin, että paketti matkalla ja siinä vielä tuote näkyy. Paketista sitä ei löytynyt ja mukana olevassa lapussa sit lukee, että loppuunmyyty ja hinta vähennetty loppusummasta. Soitin asiakaspalveluun ja siellä vaan sanottiin sama kuin lapussa jo luki.

Edellisessä tilauksessa oli tyttöjen tunikapaketin aikuisten XL-kokoinen tunika. Tähän sain sentään oikean tuotteen vaihdettua, mutta eivät sit lopulta taineet muistaa laskuttaa sitä.

Otithan siitä tilausvahvistuksesta printin, tai muun kopion, tai tuliko se s-postiin? Eli onhan olemassa kirjallinen todiste? Tuskin sä sitä haalaria kuitenkaan tuut koskaan näkemään, mutta luulisi että kuluttajaviranomaisia moinen temppu kiinnostaa ainakin...

Juu se on mulla s-postissa.

Laitoin sinne jo kipakkaa palautetta, mutta sellaista kuulemma VAAN SATTUU!?! Ei tsiisus..
Pyysin jonkun esimiestehtävissä olevan yhteystietoja, aion laittaa sille vielä palautetta.
Ymmärtäisin kyllä jos toimitusvahvistus olisi tullut, että tuote on loppu, mutta kun se tulee ja lukee PAKATTU ja MATKALLA!

[QUOTE="höö";22332275]hetko! mä tilasin miracles saman haalarin 20.10. tilausseurannassa lukee toimitettu mutta mtn ilmoitusta ei ole tullut vielä, eikä kyllä meiliäkään... minkä koon tilasit?[/QUOTE]

110cm tilasin :/
Mulla luki siinä kans toimitettu 4pvää.. :(

Mulle kävi melkein samoin tilatessani turvaistuinta yhdestä nettikaupasta.

Valitsin tuotteen ostoskoriin, näytti että juu varastossa on. Maksoin istuimen nettipankissa. Toimitus parin päivän kuluessa.

No, viikon päästä huomaan sähköpostissa viestin, että tuote onkin loppunut (miksi antoi tilata ja maksaa vaikkei tuotetta ollutkaan???). Palauttivat rahat tilille.

Tilasin vielä samasta putiikista toisen istuimen. Taas meni monta päivää ja tuli s-postia, että paketti on palautunut heille varastolta, tulee vielä jonkun mutkan kautta mulle.

Lopulta sain istuimen, meni lähemmäs pari viikkoa luvatun 2-3 päivän sijasta :kieh:

Juu se on mulla s-postissa.

Laitoin sinne jo kipakkaa palautetta, mutta sellaista kuulemma VAAN SATTUU!?! Ei tsiisus..
Pyysin jonkun esimiestehtävissä olevan yhteystietoja, aion laittaa sille vielä palautetta.
Ymmärtäisin kyllä jos toimitusvahvistus olisi tullut, että tuote on loppu, mutta kun se tulee ja lukee PAKATTU ja MATKALLA!

Hei haloo mitä ne sille voi? :D
Siellä on ollu joku bugi nettisivuilla eikä ole laittanut sitä loppuunmyydyksi tuotetta. Voivoi mutta sellasta vaan sattuu. Turha kitistä ja pilata syyttömienkin päivää.
Kyllä niitäkin varmasti harmittaa kuunnella joka mamman itkua ticketistä. Osta muualta.

Yhteistyössä