Taidan olla miehelle kuitenkin vain kaveri. En tajua mitä se minusta haluaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Surullinen ja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Surullinen ja pettynyt

Vieras
Minulla on siis miespuolinen kaveri jonka kanssa olen harrastanut monta kertaa seksiä, tykätään toisistamme ja viihdytään yhdessä. Noh on meillä molemmilla ollut muitakin juttuja samaan aikaan. Tämä mies on minulle kuitenkin jotenkin erityinen. Noh se oli meillä viime yön ja me ei tehty muuta kuin maattiin sängyllä vierekkäin ja juteltiin... Aamulla kun se oli menossa omaan asuntoonsa nukkumaan niin sanoin että voit sinä tännekin jäädä. Eipä jäänyt. Sanoi kuitenkin ettö nähdään huomenna. Nojoo varmasti nähdään kun nähdään melkein joka päivä... Mutta silti olisi ollut niin ihanaa nukkua sen kanssa ja kukaties vaikka hellyyttäkin. :(

[QUOTE="vieras";22357113]Mitä sitä nyt lehmää vaivoikseen ottaa kun maitoa saa litran kerrallaankin?[/QUOTE]

Kiitos tästä hyvänmielen kommentista. En minä seurustelusta ole haaveillukkaan. Harmittaa että se seksisuhdekin on ohi. Nyt vain kaveruutta.

Kiitos tästä hyvänmielen kommentista. En minä seurustelusta ole haaveillukkaan. Harmittaa että se seksisuhdekin on ohi. Nyt vain kaveruutta.

Uutta putkeen.Olen itse ollut samankaltaisessa tilanteessa,ja siinä vaiheessa tiesin kun miehen käytös muuttui,ainoastaan vähän,että tämä ei kestä kauaa.
Ja oikeassa olinkin.Nyt puolen vuoden jälkeen tuo mies on kihloissa naisensa kanssa,se sama mies joka mulle sanoi ettei halua sitoutua...

Ehkäpä hän on huomannut kiinnostuksesi heränneen ja jos hän ei itse halua muuta kuin seksisuhteen niin jarrutelee jotta tunteesi eivät vahvistuisi.

Kyllähän tuo suhde kannattaa lopettaa jos toinen haluaa enemmän kuin toinen sillä siinä vaan satuttaa itsensä.