Mitä teillä pojat saa/toivoo joululahjaksi?3v ja 1,5v???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mitä ihmettä"

Vieras
Mulla on pulma,mun mielestä pojille ei oo niin laajaa leluvalikoimaa mitä tytöille on :( Tai sitten en vaan osaa katsoa sillä silmällä. Nyt nuo mummut ja kummit yms on kysyny joululahjatoiveita.

Meillä on pikku-autoja yks miljoona:)ei niitä!Traktoreita löytyy myös eri härveleillä,rakennusporia yms rakennustarvikkeita löytyy.Erilaisia piirrustusjuttuja,vesivärejä yms....
Legoja.
Nämä on meidän lasten lelut.

Itse mitä haluan lapsille on lastenmusiikkilevyjä joitain dvd levyjä ja yhdelle sanoin että ostaa jonkun isomman legopaketin,koska niillä leikkii molemmat ja on kestäviä.
Yks mummi lupas ostaa pussilakanan mistä poika tykkää.

Mitä teillä pojatn n3 ja 1,5v saa lahjaksi???

Niin ja pelejä mitä meillä on niin löytyy muisipelejä ja se pähkinä/kirsikka/toukkapeli :)

Meillä 3-v tahtoisi tuomas veturi -kamaa, lauri kilpa-auto -juttuja, duplo-eläimiä, autoradan, uuden hienon parkkitalon, muutamia elokuvia, useita kirjoja, leikkikeittiön tarvikkeineen, nalle puh -pehmoja, mustekalan, ritarisetin ja ties mitä.

Hän tulee saamaan täydennystä puujunarataansa ja duplovalikoimaansa sekä ritarisetin ja joitakin kirjoja. Isot veljet aikovat myös koota kirpparitavarasta ja yhdestä tuolista ja muutamasta korista hänelle sellaisen tee-se-itse -keittiön. Epäilen myös, että sellainen pieni lauri kilpa-auto liittyy joulun aikoihin hänen pikkuautovalikoimaansa.

Niin ja unohtui mainita että meiltä löytyy myös junarata,sellainen pikkuversio eli paloja ei oo siis mitenkään yli paljoa.LAuri auto meiltä kasn löytyy.

Mitäs nuota tuomasveturi juttuja on olemassa?

Meillä on Brion puinen junarata (aika laaja jo) ja siihen Tuomas Veturi-sarjan vetureita ja vaunuja. Leikkiä voi laajentaa (näin ajattelin tehdä meillä) ostamalla lastaustornin ja satamatarvikkeita. Leikkiliesi tarvikkeineen olis myös tarkoitus hankkia. Duploista meillä on tykätty eläinhahmoista ja toki niistä autoista, traktoreista jne. Viime jouluksi ostin Duplon omakotitalon. Se on kiva lisä noihin autoleikkeihin kun ukot voi siellä käydä välillä nukkumassa ja syömässä. Itse olen yrittänyt keskittyä siihen että noita pelkkiä autoleikkejä saisi jotenkin laajennettua että kestäisi leikki pidempää (ja äidin seuraa tarvitaan silloin vähemmän ;)

Meillä lapset on 1½ ja 4v.
Pienemmälle salama McQueen dublo paketti, Roverandom kirja (Tokienin kirjoittama satu), muutakin saa jahka keksitään mitä.

Isommalle värityskirja + kynät, muumi metkaletka -peli, junaradan osia ja mahdollisesti jotain muuta

Yhteiseksi on Olipa kerran avaruus DVD-boksi ja mahdollisesti jotain muuta.

Eli eipä muillakaan poikien vanhemmilla ole sen kummemmat lahja jutut kun meilläkään :)

Kirjoja aattelin kans toivoa.ehkä tuo tuomas veturi sarja olis kiva lisä junarataan.

Meillä on herralla niin kova dino-kuume että pää-asiassa varmaan siihen liittyen ostellaan lahjatkin, dinosaur king on ihan ehdoton ja huomasin että toys r us:illa oli noita "dinokansioita" tarjouksessa... Ja tietenkin kestosuosikit Salama ja Lauri Kilpa-auto otetaan huomioon. Iso-vanhemmat lupas ostaa innokkaalle tietokone/peli miehelle joko psp:n tai nintendo dsn...

Meillä on leluja vähennetty roimasti:) siitä alotettu. Tuolla 3 v. pojalla on kyllä tarkkaan tiedossa mitä haluaa. Kaikki poliisiin ja paloautoon liittyvä kelpaa. 1,5 v. taas kelpaa ihan mikä tahansa härveli tai auto. jotain omaa ja sitte yhteistä ollaan aateltu..ihan tarkkaan ei vielä ole tiedossa, mutta eiköhän ne yhdellä ostokerralla löydy.

Meillä on herralla niin kova dino-kuume että pää-asiassa varmaan siihen liittyen ostellaan lahjatkin, dinosaur king on ihan ehdoton ja huomasin että toys r us:illa oli noita "dinokansioita" tarjouksessa... Ja tietenkin kestosuosikit Salama ja Lauri Kilpa-auto otetaan huomioon. Iso-vanhemmat lupas ostaa innokkaalle tietokone/peli miehelle joko psp:n tai nintendo dsn...

Dinokansio olis meidänkin pojalla ykköstoive mutta Ideaparkin Toys r Us:lla ei ainakaan näitä ollut. Olisko tietoo mistä näitä löytyis tai olisko jostain postimyynistä saatavilla ????

Yhteistyössä