Tämä tulee mun muksuille uuden vuoden lahjaksi:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22364941]En mä ainakaan:)
Ihan mielenkiinnosta kyselin noita säästämisjuttuja lapsille.[/QUOTE]

Kun teilläkin kuitenkin on rahaa niin ajattelin vaan kysyä että sijoitatteko lasten tulevaisuuteen myös=)

hommaa oikea tietokone eikä mikään epäyhteensopiva lelutietokone. Näin lapsi oppisi käyttämään koneita ja osaisi käyttää normaaleja koneita eikä lelukoneita.

[QUOTE="vieras";22364958]Kun teilläkin kuitenkin on rahaa niin ajattelin vaan kysyä että sijoitatteko lasten tulevaisuuteen myös=)[/QUOTE]

ei täällä kukaan voi arvata ostoksijen perusteella onko meillä rahaa vai ei, sekä paljonko, enkä jaksa enempää vastata, näkemin, sututta jo tämä lapsellinen palsta, olkaa vaan täällä ja keskustelkaa mitä ruokaa tänään syötte ja onko ale 3vuotialle pahaa mennä hoitoon

Peesaan tätä sanasta sanaaan. Mun poika on varmaan Venakko Milannan mielestä ihan heitteillä, kun sen lempilelut on tällä hetkellä talouspaperirullien hylsyt :laugh: En olisi muuten _ikinä_ voinut itse keksiä niille niin montaa erilaista käyttötarkoitusta kuin herra 4,5 v. on keksinyt.

Meilläkin niistä rakennetaan ns.käsinukkeja,kiikareita,raketteja ja kynätelineitä ym=)
Kertoo lapsen hyvästä mielikuvituksesta.Meidän neiti viihtyy monta kertaa yhden narunpätkän kanssa paremmin kuin laatikollisen barbien kanssa.Ja paremminhan se luovuutta ja mielikuvitusta kehittää kun huoneellinen leluja.Meilläkin tytöllä ihan liikaa leluja ja naureskelenkin aina kaikille että tyttö olis varmaan ihan tyytyväinen jos isi hakkais puupalikan naulalla kiinni lattiaan ja sais ison pahvilaatikon,sakset ja liimaa:D

[QUOTE="juu";22364966]Eikös vanakko vietä joulua perinteiseen venäläiseen tapaan uutenavuotena ;)[/QUOTE]
Näinhän mä tuolla juuri näitä ihmettelijöitä valistin. Pakkasukko tuo lahjat.

ei täällä kukaan voi arvata ostoksijen perusteella onko meillä rahaa vai ei, sekä paljonko, enkä jaksa enempää vastata, näkemin, sututta jo tämä lapsellinen palsta, olkaa vaan täällä ja keskustelkaa mitä ruokaa tänään syötte ja onko ale 3vuotialle pahaa mennä hoitoon

No mä ainakin olen asiallisesti kysynyt asioita.Enkä mä ole ollut arvostelemassa sua,kysyin että säästättekö lapsille?
Meillä ollut samaa ongelmaa noiden tavaroiden kanssa,omasta ja isovanhempien syystä:D mutta tosiaan hoksattiin sitten tuo säästäminen loistavana vakutuuksena prinsessan aikuisuuden kynnykselle.

Mä en ymmärrä miksi lapsille ylipäänsä ostetaan noita pilipaliläppäreitä? Mitä jollain muumiläppärilläkin muka tekee? Ja tuo ap:n ei taida olla sen kummempi. Kiinnostaa lasta hetken ja se on siinä.

ja toki Ap:n lapset eivät varmasti koskaan ole leikkineet wc paperi hylsyillä eikä koskaan askarrelleet eikä muuta vastaavaa.
Jumalauta eihän se pois sulje sitä vaikka roinaa olisikin.On meidänkin lapsilla paljon leluja mutta ovat jokaikinen taitavia askartelijoita,jatkuvasti saavat kehuja koulusta,esikoulusta ja kerhosta kuinka ovat hyviä piirtämään,värittämään ja mielikuvituksiltaan loistavia...
Täällä kyllä ajatellaan niiiiiiiiiin putkiaivoilla!!

Siis tottakai Milanna saat ostaa lapsillesi lahjaksi vaikka matkan kuuhun, mitä se muille kuuluu, mutta tiedät kyllä itsekin mihin nämä sun ostin/tilasin-aloitukset aina johtaa. Ehkä sitä juuri näillä aloituksilla haetkin?

Teet paljon töitä ja toki siitä ansaitusta rahasta saa nauttia. Myönnän että itse en jaksaisi tuollaista työmäärää todellakaan ja noilla työajoilla, joten tyydytään sitten vähempään tavaraan, mutta toisaalta nautin vähän säännöllisemmästä elämänrytmistä ja siitä että saan viettää nyt lasten kanssa aikaa kun ovat pieniä. mutta tosiaan, itse teet kuten parhaaksi näät.

Tuosta äitiyden arvostelusta, täällä kyllä arvostellaan ihan kaikkien lastenhoitotapoja, olivat ne sitten ihan mitä vaan, ja jos täällä on hetkenkään kirjoittelua seurannut, niin tasan tietää millaiset aloitukset saa täällä takuuvarmasti negatiivisia kommentteja aikaan.

ja toki Ap:n lapset eivät varmasti koskaan ole leikkineet wc paperi hylsyillä eikä koskaan askarrelleet eikä muuta vastaavaa.
Jumalauta eihän se pois sulje sitä vaikka roinaa olisikin.On meidänkin lapsilla paljon leluja mutta ovat jokaikinen taitavia askartelijoita,jatkuvasti saavat kehuja koulusta,esikoulusta ja kerhosta kuinka ovat hyviä piirtämään,värittämään ja mielikuvituksiltaan loistavia...
Täällä kyllä ajatellaan niiiiiiiiiin putkiaivoilla!!

Näin,eihän ne asiat automaattisesti sulje pois toisiaan.

Miksi teet sitten näin lapsellisia aloituksia kerta toisensa jälkeen, jos et kestä vastauksia?

Ja kun venakko ei tyydy ihan vain kertomaan, minkä summan hän lapsilleen lahjoittaa vaa vielä kuvaa ne setelit pöydällään tänne. Arvatenkin uskoo, ettei kukaan meistä ole nähnyt useampaa viiden kympin seteliä yhtäaikaa. :D

OUMAIKAAD, lapset saa 1000€ joululahjaksi, matkanpariisiin. yks päivä kauheesti muumi krääsää yms. Ja sit uudenvuoden lahjat.

HYVITÄKSÄ LAPSILLES RAHALLA SITÄ ET OOT HUONO ÄITI? en keksi muuta. rahalla ei saa rakkautta.

Hei, pikku vinkki vaan; en tiedä mikä ihme noissa "halpaketjujen" markettien ja hobbyhallien, maksien sun muiden "elektroniikassa" on... oikeasta elektroniikka liikkeestä ostettuna (markantalo, gigantti tms.) tuote on jotenkin laadukkaampi ja kestää ja kestää ja kestää. Osta vaan hobbystä niin saat kuitenkin romun joka on jo kertaalleen palautettu ja korjattu myyntikuntoon. Muuta selitystä en pilipali "normaali" tuotteille keksi.

Väitätkö sä että Gigantti on jotenkin laatupaikka?? :D Ja että tuotteet kestää ja kestää, NOT!

mua NIIN naurattaa kans, että Milanna jaksaa joka kerta nähdä sen vaivan että linkittää tänne kalliita tuotteita jotka ostaa joko itselleen ja lapsilleen. :D Mikähän siinä lienee tarkoitus?...

Mä olen ostanut Hobbarista Philipsin kuvaputkitelkun ja se on kestänyt lähemmäs 15 vuotta.

Mitä tuohon ap:hen tulee niin palstalaiset itse on pyytäneet nähdä tavarat, kuitit ja rahat ellen mä nyt ihan väärin muista aikaisempia ketjuja.

Yhteistyössä