5,5kk vauvalla ihottumaa kaulalla, allergiaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja almandoz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

almandoz

Vieras
Alkoi tämän kuun 4. päivä. Aamupäivästä oltiin neuvolassa jossa sai rokotukset ja illasta alkoi tulla ihottumaa kaulalle. Viljat aloitin viime kuun loppupuolella (kaurapuuroa ja kauravelliä), samoin lihasoseet pari päivää myöhemmin. Naudanlihaa on saanut.

Ihottuma vaivaa vieläkin. Sitä on kaulalla aika paljon, sellaisia punaisin suuria länttejä, vähän kuivan näköistä. Olen pitänyt kaulan kuivana kuolasta, puklusta yms. ja laittanut talkkia kerran päivässä puhdistuksen jälkeen ettei ala hautumaan. Nyt se sit on alkanut leviämään entisestään vaikka jätin viljan tauolle. Itse lihaa vauva saa hyvin vähän, n. puoli purkillista päivässä sellaista kaupan purkkisosetta. Itse lihaa siinä on niin vähän, että en usko ihottuman johtuvan siitä. Uusia makuja en ole antanut niin mikähän tässä mättää...? Vauva juo tuttelia ja siirryin nyt sitten takaisin maissivelliin kun en uskalla antaa enää kauravelliä.

Neuvolaan aion olla yhteydessä huomenna tästä asiasta.

Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta??

Voiko se muka vaikuttaa vielä vaikka siitä on jo 10 päivää? Ja pahenee koko ajan!

Joillakin rokotusreaktio kestää loppuelämän ajan. Toki voi olla allergiaakin, mistä sen tietää. Mutta kirjoitit:

Alkoi tämän kuun 4. päivä. Aamupäivästä oltiin neuvolassa jossa sai rokotukset ja illasta alkoi tulla ihottumaa kaulalle. Viljat aloitin viime kuun loppupuolella (kaurapuuroa ja kauravelliä), samoin lihasoseet pari päivää myöhemmin. Naudanlihaa on saanut.

käsitin, että reaktio on alkanut samana päivänä kun on rokotuksen saanut? Tai rokotteet.

Yhteistyössä