Hyviä ja huonoja live esiintyjiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, Irina kuulostaa musta tosi hyvältä Ipodista...sitten näin sen esiintymässä jossain tapahtumassa ja voi hyvänen aika millainen huitominen, pomppiminen, ja "eläytyminen" (tosi kauhen näköistä) lavalla oli käynnissä. Jotenkin ei enää kiinnostanut koko laulaja. Ainakaan livenä.

Kuuntelen täällä kauhuissani voicelta jenni vartiaisen live taltiointia ja ihmettelen kuinka kamalalta se paikkapaikoin kuulostaakin livenä..Joten tuli mieleen et luetelkaa hyviä tai huonoja live vetoja!

Turmion kätilöt oli huumaava kokemus livenä.. :p
Netistä bongattuna kärkeen menee ehdottomasti tämä:
YouTube - Johanna Kurkela - Sun Särkyä Anna Mä En

Jenni VArtianen veti kyllä hyvin, kun mä olin sitä kattomassa. Telkkarin kautta livet kuulostaa aina aika kauheilta. Koska miksaus on tehty paikanpäälle kuultavaksi.

TURMION KÄTILÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ai niin, ja telkkarista kuultuna jollain festarilla Anna Abreu kuulosti pahalta, vähän niinkun hävetti sen puolesta. Mutta en sitten tiedä miten "oikeesti" on , jos toi homma menee kuten tossa yllä kerrottiin.

Jenni VArtianen veti kyllä hyvin, kun mä olin sitä kattomassa. Telkkarin kautta livet kuulostaa aina aika kauheilta. Koska miksaus on tehty paikanpäälle kuultavaksi.

Varmasti tässäkin jotain perää, mutta ei se miksaus taida kuitenkaa vaikuttaa siihen kun toinen mörisee epävireisesti liian matalalta mikkiin epämääräisiä? :p Se nyt vaan yksinkertaisesti tuntuu laulavan livenä aika pirusti nuotin vierestä... (ja ei, ei mulla ole varaa arvostella, mutta en olekkaan levyttävä artisti.. :D )

Yhteistyössä