Mulla ei oo ystävää. Siis ihan oikeaa kunnon ystävää jolle jakaa ilot ja surut. Ja se on aika surullista :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on vain näitä äiti kavereita / hyvän päivän tuttuja. Joiden kans toki nähdään ja tavataan mut ei oo mitään sellasta et vois alkaa puhua mitä vaan. Tai nähdä muuten kuin lasten merkeissä.

Minun "ystävät" kaikkosivat kun aloin odottamaan esikoistamme. ELi 4vuotta sitten. Koko tämän ajan mä olen ihan hiton yksinäinen. Ja vasta nyt puolivuotta sitten tapasin tämän äitiä kaverin jonka kanssa nähdään aina joskus.

Mulle tulee niin pahamieli kun nään ystävyksiä jossain ja niillä on niin hauskaa. mä olen aina yksin :'(

Et ole yksin yksinäisyytesi kanssa. Sama tilanne täällä. Kun sain lapsen, se viimeistään erkaannutti minut entisestä parhaasta ystävästäni. Tuntuu pahalta kun ei ole ketään jolle soittaa silloin kun haluaisi puhua.

Mä olen nää neljä viimeistä vuotta ollu niin yksinäinen että mä olen tehnyt kovasti työtä sen eteen etten vaipus mihinkään synkkyyteen. Okei on mulla mies ja lapset mutta ei ne korvaa oikeaa ystävää.

Ainoat ihmiset jotka mulle soittaa on äiti ja anoppi. :(

Hei, et ole yksin tuon tunteen kanssa. Onko sinulla puolisoa tai perhettä? Muutin 600 km päähän ystävistä ja lapsuuden perheestä puolison kanssa ja nyt en tunne oikein ketään täältä. Puolisoni tosin on paras ystäväni, mutta välillä sitä kaipaa "tyttöjen juttuja" kuten shoppailua yhdessä jne. Opiskelen, tosin etänä tämän vuoden, jolloin en tapaa ketään opiskelijoitakaan.
Laita tänne ilmoitus, varmasti löytyy joku sinun suunnaltasikin. Nyt vain tsemiä ja luotat, että asiat menevät parempaan päin. :)

[QUOTE="vieras";22476662]Hei, et ole yksin tuon tunteen kanssa. Onko sinulla puolisoa tai perhettä? Muutin 600 km päähän ystävistä ja lapsuuden perheestä puolison kanssa ja nyt en tunne oikein ketään täältä. Puolisoni tosin on paras ystäväni, mutta välillä sitä kaipaa "tyttöjen juttuja" kuten shoppailua yhdessä jne. Opiskelen, tosin etänä tämän vuoden, jolloin en tapaa ketään opiskelijoitakaan.
Laita tänne ilmoitus, varmasti löytyy joku sinun suunnaltasikin. Nyt vain tsemiä ja luotat, että asiat menevät parempaan päin. :)[/QUOTE]

Oikeastaan mä olen jo turtunut ajatukseen että tulen olemaan aina "yksin". :/
Olen vielä itse sen verran ujo et mun vaikea tutustua uusiin ihmisiin livenä ja silloin usein ajatellaan että olen vain tympeä tai koppava. :( vaikka todellisuudessa mun on hirveän vaikea toisinaan keksiä juttua tai vastata tuntemattomien ihmisten juttuihin. Mulla on myös tosi huonoja kokemuksa naispuoleisista ihmisistä niin mulla on sellanen tietty suoja koko ajan päällä niiden kanssa.

Niin monesti olen itkenyt asian vuoksi. Ja mieskin on pahoillaan mun puolesta ja se niin kovin toivois et mulla olis joku ystävä..
en iki päivänä olis voinut uskoo et ystävää kaipaisi näin paljon ja et ne olis niin tärkeitä..

millä tavalla tältä palstalta voisi saada ystäviä..onko kokemusta kellään?

No tältä palstalta ei oo kokemusta, mutta toiselta vauva-palstalta sain kaverin, vaihdettiin meili-osotteet, ja alettiin mesetellä ja juttu luisti tosi hyvin. Sit tavattiin, ja silmätystenkin oli kivaa, nyt ollaan tunnettu toisemme n. 4 vuotta. Harvemmin nähdään vaan kun ollaan eri paikkakunnilla.

Yhteistyössä