Siis onko tosi,, lapsellisuuden huippu. Aikuinen ihminen "kiusaa" mua FB:ssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niin"

Vieras
Siis tällä "kiusaajalla" ja mulla on yhteinen tuttu. Tykkää kaikesta mitä tää meidän yhteinen tuttu kirjottaa, mutta ei yhdestäkään mun päivityksestä. Mun mielestä niin lapsellista... Okei ehkä on myös lapsellista ruikuttaa siitä täällä... No tiedän kyllä että olen sille yhdentekevä ihminen, harmi vaan kun on sukua :( Luulis edes pikkasen osaavan käytäytyä.

No ette nyt oikeen ymmäränyt, en ole ottanut itseeni. Lähinnä mua huvittaa.. Tämän yhteisen tuttavan kanssa juuri puhuimme asiasta ja hänkin sanoi että on huomannut saman. Ennen ei ikinä tykännyt mistään mitä tämä tuttava kirjoitti ja nyt taas klikkaa joka päivitykseen että tykkää. Esim. LUNTA ?, tai Olipas mukava päivä. Ihan samankaltaisia päivityksiä kirjoittelen, joten kyllä tua minusta on enemmän kiusantekoa. Toisaaltaan hän ei tykää minusta niin tuskimpa tykkää mistään mun jutuistakaan. Mutta kiusa se on pienikin kiusa.

No ette nyt oikeen ymmäränyt, en ole ottanut itseeni. Lähinnä mua huvittaa.. Tämän yhteisen tuttavan kanssa juuri puhuimme asiasta ja hänkin sanoi että on huomannut saman. Ennen ei ikinä tykännyt mistään mitä tämä tuttava kirjoitti ja nyt taas klikkaa joka päivitykseen että tykkää. Esim. LUNTA ?, tai Olipas mukava päivä. Ihan samankaltaisia päivityksiä kirjoittelen, joten kyllä tua minusta on enemmän kiusantekoa. Toisaaltaan hän ei tykää minusta niin tuskimpa tykkää mistään mun jutuistakaan. Mutta kiusa se on pienikin kiusa.

No kyllä taidat olla ottanut itseesi kun asiasta jaksat tännekin kirjoittaa.

No totesinkin tuossa alussa että on tänne rutiseminenkin aika lapsellista.
tuttikuva.jpg

Siis mitä väliä???

Yhteistyössä