Ihastunut toiseen mieheen - kuinka kauan on sopiva aika odottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mirmeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mirmeli"

Vieras
Olen parisuhteessa, ja autuaan ihastunut toiseen mieheen. Kauanko "pitää" odottaa ennenkuin mahdollisesti alkaa miettimään elämänmuutosta? Puoli vuotta, vuosi, kaksi?

Eihän sun mitään odotella tarvi. Tänään ilmoitat miehellesi, että ohi on ja sit seuraavaa pyydykseen. Jos et ole onnellinen nykyisessä suhteessa, miksi jäisit siihen? Olettaen siis ettei lapsia ole, sitten asia onkin jo aivan eri. Silloin on ajateltava heitä, eikä voi heittäytyä uuteen suhteeseen noin vain. Heiltä särkyisi silloin koti, ei todellakaan siis mikään pikkujuttu!

[QUOTE="ppp";22481612]Eihän sun mitään odotella tarvi. Tänään ilmoitat miehellesi, että ohi on ja sit seuraavaa pyydykseen. Jos et ole onnellinen nykyisessä suhteessa, miksi jäisit siihen?![/QUOTE]

Ei se noin mustavalkoista ole, nykyinenkin mies on minulle rakas ja hyvä

Ei siihen ole olemassa mitään aikarajaa. Listaa itsellesi plussat ja miinukset nykyisestä suhteestasi ja mahdollisesta uudesta suhteesta. Meneekö teillä nykyisen kanssa hyvin, rakastatko häntä, luotatko jne? Itse olen kovin nopeasti ihastuvaa sorttia, mutta onneksi osaan pitää pääni kylmänä. Kyllä tarkoituksettomilla ihmisillä on tapana kuitenkin unohtua.

[QUOTE="vieras";22481595]no minä mietin puolivuotta ja jätin lapseni isän. En ole päivääkään katunut. Nyt viisi vuotta naimisissa ko miehen kanssa ja onnellisempi kuin koskaan![/QUOTE]

Olen jo viisi vuotta miettinyt jättämistäsi.

Kyllä oman elämän ja parisuhteen hyväksi kannattaa tehdä kaikkensa sen enempää mistään moraalisäännöistä välittämättä. Jos joku vähän pahoittaa mieltänsä sen takia että itse löytää elämänkumppanin ja on onnellinen niin mitä sitten?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kyllä oman elämän ja parisuhteen hyväksi kannattaa tehdä kaikkensa sen enempää mistään moraalisäännöistä välittämättä. Jos joku vähän pahoittaa mieltänsä sen takia että itse löytää elämänkumppanin ja on onnellinen niin mitä sitten?

En nyt sinänsä haluaisi olla mustavalkoinen, mutta ei kai se nyt aina ole ihan niin yksioikoista kuin tuot esiin. Ap ei ole esim. kertonut onko hänellä lapsia. Ja jos nykyinen mieskin on kerran ihan hyvä.

Koska ap on nainen niin hän voi tehdä mielihalujensa mukaan ilman sen kummempaa harkinta-aikaa. Jos olisit mies, olisit epäkypsä sika joka ei osaa sitoutua ja sinun pitäisi unohtaa ihastus ja keskittyä nykyiseen suhteeseen.

Annas nyt lisätietoja. Meitä kaikkia kiinnostaa, oletko lähdössä lapsettomasta suhteesta peli- ja alkoholiongelmaisen miehen luota, vai viiden lapsen kanssa onnellisesta kodista, jossa jokainen päivä on täynnä auringonpaistetta ja linnunlaulua.