Täydennä oman nimimerkkisi ensimmäisellä kirjaimella!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Olen: Rieputarallaa | Haluan: remmastaa | Minulla on: runokirjoja | Pelkään: rottia|En ole: romanttinen| Laulan: raikuvasti | Eläin jota muistutan: rupikonna | Äidinkieli: rakas | Rakastan: ruisleipää

Vastaa kysymyksiin nimimerkkisi etukirjaimella.

Olen: Leukistinen aksolotli | Haluan: luoda | Minulla on: lumppuja | Pelkään: luottaa |En ole: lihaisa | Laulan: lapsille| Eläin jota muistutan: leukistien aksolotli | Äidinkieli: lanska | Rakastan: liimautua

Olen: maira | Haluan: mutusteltavaa | Minulla on: mälsää | Pelkään: matoja |En ole: mutrusuu| Laulan: melkoisesti | Eläin jota muistutan: mursu ;) | Äidinkieli: meidän | Rakastan: miestäni

Olen: Suzyanne| Haluan: sanoittaa | Minulla on: sävelkorvaa | Pelkään: sotaa|En ole: sekopäinen| Laulan: soinnikkaasti | Eläin jota muistutan: susi | Äidinkieli: suomi| Rakastan: sooloilua

Olen: maranooka | Haluan: mököttää | Minulla on: mussukoita | Pelkään: mörköjä |En ole: mussuttaja| Laulan: mainiosti | Eläin jota muistutan: marsu | Äidinkieli: mukava | Rakastan: muksujani

Olen: Kenguru| Haluan: kehittyä | Minulla on: korvat | Pelkään: kummituksia|En ole: kauhea| Laulan: kohtalaisesti| Eläin jota muistutan: kettu | Äidinkieli: kotimainen| Rakastan: kotia

Olen: Rieputarallaa | Haluan: remmastaa | Minulla on: runokirjoja | Pelkään: rottia|En ole: romanttinen| Laulan: raikuvasti | Eläin jota muistutan: rupikonna | Äidinkieli: rakas | Rakastan: ruisleipää

Vastaa kysymyksiin nimimerkkisi etukirjaimella.

Olen:PinkLily/ Haluan: Puristella :D/ Minulla on: porkkanoita/ Pelkään: Pimeää/ En ole: Paha/ Laulan: parhaiten/ Eläin jota muistutan: Poni :laugh: / Äidinkieli: Paras/ Rakastan: Pirtelöä

Olen: Scarlett O Harava| Haluan: seksiä | Minulla on: sukkia | Pelkään: suksia |En ole: säälittävä| Laulan: suloisesti | Eläin jota muistutan: sika | Äidinkieli: suomi | Rakastan: Siiriä

olen SyysYö. haluan: suihkuun, minulla on: sekasotku, pelkään : sukkahousuja, en ole: siveellinen,
laulan: sammakkomaisesti, eläin jota muistutan on: siili, äidinkieli: suomi, haluan: suklaata

Viimeksi muokattu:
Olen: HelgaP | Haluan: Hullutella | Minulla on: Hepeniä | Pelkään: Haamuja|En ole: Hiljainen| Laulan: Hartaasti | Eläin jota muistutan: Hillevi | Äidinkieli: Heprea | Rakastan:Hulabaloota

Olen: Möppöläinen | Haluan: mansikkajäätelöä | Minulla on: maitosuklaata | Pelkään: mörköjä|En ole: mielistelijä | Laulan: määkien | Eläin jota muistutan: mammutti | Äidinkieli: mielenkiintoinen | Rakastan: mukuloita+miestä

Olen: Kaunishäntäinen orava | Haluan: kaakaon | Minulla on: kieli, kynnet ja korvat | Pelkään: kämähäkkejä | En ole: kaunis | Laulan: kauhean huonosti | Eläin jota muistutan: kilpikonna | Äidinkieli: kiina | Rakastan: kynttilöitä

Tämä oli hauska. :vampire:

Yhteistyössä