Tässä naapurustossa yksi äiti on keksinyt oivan bisnesidean: myy lapsille karkkeja =O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "peppi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"peppi"

Vieras
Ostaa itse jostain mielettömiä laatikollisia karkkeja ja myy niitä sitten lapsille 10 senttiä-1 euron kappalehintaan. Omat lapsensakin käyttää viikkorahansa niihin ja nyt myös meidän lapset on käyttäneet rahojaan tuolla.

Mun mielestä aikas törkeetä... Meillä ainakin lapset ihan saa karkkeja, myös lasten kaverit, tuo äiti sen sijaan tienaa sillä, että omat lapsensa ja lastensa kaverit ostaa karkkeja, jotka äiti itse on ison läjän kerrallaan halvalla jostain ostanut.

=(

[QUOTE="vieras";22490994]Joo, tuota sanotaan karkkikaupan pitämiseksi. Niitä on yleisesti ympäri maata, ihme ettet ole sellaisesta ennen kuullut?[/QUOTE]

Ehkä hiukan eri asia :D

heh, mä en kehtais....
taitaa mamma olla töissä esim fazerilla (olen itsekin ollut) ja sieltäpä saa työntekijät ihan pilkkahintaan karkkeja, suklaata....leipää yms.

Yhteys verottajaan ja elintarvikevalvontaan.

Niin just, kun et itse keksi moista, niin tottakai yritteliäs naapuri pitää narauttaa. Tämän takia Suomi on niin ankea maa. Ei ole edes kaupungeissa pieniä lippakioskeja eikä kivijalassa kahviloita kun kaikki säädökset on vedetty niin tiukalle, ettei mitään kannata yrittää eikä pikkuliikkeitä perustaa. Käydään kaikki vaan hypersuper marketeissa ja lihotetaan niiden hyväveliketjujen omistajien pusseja.

Niin just, kun et itse keksi moista, niin tottakai yritteliäs naapuri pitää narauttaa. Tämän takia Suomi on niin ankea maa. Ei ole edes kaupungeissa pieniä lippakioskeja eikä kivijalassa kahviloita kun kaikki säädökset on vedetty niin tiukalle, ettei mitään kannata yrittää eikä pikkuliikkeitä perustaa. Käydään kaikki vaan hypersuper marketeissa ja lihotetaan niiden hyväveliketjujen omistajien pusseja.

No pienten yritysten tukeminen on vähän eri asia, kun toisten pimeiden kauppojen hyväksyminen!