J
"jenny"
Vieras
Tää on varmaan rankasti photoshopattu palstan mielestä ny...kasvojen muoto näkyyEikös sen pitäisi olla tuon kauhean läskin alla piilossa?!
No noi reidet on ainakin ihan kauheet.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää on varmaan rankasti photoshopattu palstan mielestä ny...kasvojen muoto näkyyEikös sen pitäisi olla tuon kauhean läskin alla piilossa?!
Kummat on kauniinpia hoikat vai hieman pyöreät 60+ ihmiset? Luikkuset muuttuvat huomattavasti aiemmin kurtuisiksi ja ryppyisiksi; pieni liha luiden ympärillä tekee iän karttuessa kummia. Minusta ei ole mitkenkää kaunista ne vanhemmat ruipelonaiset joiden iho roikkuu ja uureteita on enempi kuin laki sallii... Kun sitä elämää on 30v ikäpyykinkin jälkeen...
Alkuperäinen kirjoittaja voielämäää;22510034:Miksi jotkut naiset aina kysyvät näitä tällaisia, vaikka eivät oikeasti halua kuitenkaan kuulla todellista totuutta? Mitä sinäkin hyödyt siitä, jos nyt sanon, että kyllä mielestäni kasvosi näyttäisivät kaunnimmilta, jos ylimääräinen olisi poissa. Tai jos sanon, että kyllä tuo on ihan hyvä kuva ja kauniilta näytät. Joko pahoitat mielesi, tuohdut vastauksesta, olet siihen tyytyväinen tai ajattelet, että valehtelen/minulla on typerä mielipide.
Loppuviimein kyse on kuitenkin vain minun, täysin vieraan ihmisen mielipiteestä, eikä sen pitäisi merkata sinulle tuon taivaallista.
Kaunis on tämäkin nainen.
![]()
Terveellinen paino naiselle on monesti tutkittu ja varsinkin vanhemmiten lievästä (siis ei tosiaan mistään kymmenistä kiloista) ylipainosta on terveydelle etua. Liekö se sitten se kauan kadotettu normaalipaino, eli ei liian laiha, muttei lihavakaan.
kasvojen oikea muoto = luut ja lihakset?
jotenkin en osaa kyllä tätä allekirjoittaa. rasvaprosentti vaihtelee ihmisestä riippuen ja se muokkaa vartaloa aika pitkälle, joten joku jolla on isompi rasvaprosentti on jotenkin "ei-itsensä näköinen" ? ymmärrän periaatteessa mitä tarkoitat, mutta minun mielestä hieman liian liikkuva käsite tuo "oikea muoto" kun ei ihmiset voi asettaa itselleen jotain tiettyä rasvaprosenttia ja sitten pitää siinä, tai "voi" mutta se ei ole enää elämää sellainen, pakostikkin vaihtelee jonkin verran jos elää normaalia ihmisen elämää eikä kuten joku kehonrakentaja esimerkiksi.
hmmm... vähän tajunnan virtaa tämä, en nyt tiedä sainko asiani edes sanottua ihan niinkuin tarkoitin, noh ei voi minkään.
Mun mielestä se on tosi typerää ja kertoo paljon nimittelijöistä, mutta en silti osaa vetää siitä hernettä nokkaan, kun olen niin tyytyväinen kroppaani ja sinut itseni kanssa.Oon kyl sinänsä aika pettynyt, että kukaan ei vedä herneitä nenään siitä, että moni sanoo laihojen olevan rumia. Se tuntuu olevan ihan ok kommentti.Ei sekään ihan oikeesti niin hirveen kivalta tunnu.
No onhan tuo nyt ylipainoinen ihan selvästi. Ei mitenkään sairaalloisen, mutta ainakin vähän. Siis painoindeksin mukaan. Kauneuteen se ei sitten liity mitenkään, se kun on makuasia. Itse 168/70-kiloisena olin siinä normaalipainon rajoilla ja en kyllä ollut ollenkaan noin tuhti, vaikka ylimääräistä olikin. Nyt olen 168/59kg ja huomattavasti nätimpi.Hän nyt ei ole ylipainoa nähnytkään. Miksi normaalipainoista sanotaan lihavaksi ja anorektikkoa (luuviulua) laihaksi?
Joo, kuten sanottu, ei kaikki koe tätä(kään) asiaa samoin. Mua ei satuta painon takia arvostelu nyt kun olen itseeni tyytyväinen, mutta idioottimaisena pidän sitä silti. Ja ennen kaikkea mua raivostuttaa se, että ihmiset ei välitä toistensa tunteista vaan tieten tahtoen loukkaa.No en mä mielestäni ole epävarma, mutta ei se silti tunnu kauheen kivalta, että pitää painon takia arvostella.