Jäinkö nyt nuolemaan näppejäni? Ostin huutiksessa tuotteen, eikä myyjä ole lähettänyt sitä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vraaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vraaa

Vieras
8.11. sulkeutui kohde ja maksoin sen samoin tein. Laitoin siitä myyjälle myös sähköpostin, että tuote maksettu.

Mitään ei kuulu, ei vastausta ei mitään.

Silti tuon jälkeen on kauppoja tehty, sillä myyjä on saanut positiivisia palautteita myymistään tuotteista.

Mä laitoin sille tekstiviestin eilen, ei vastausta.

On kylläkin saanut 7 kpl negoja. Osa liittynyt siihen, että ei ole lähettäny myymäänsä tuotetta ja ostaja jääny ilman tuotetta.

Paljonko myyjällä on positiivisia palautteita? onko tunnistautunut? Voihwn kyseessä olla joku inhimillinen este, esim sairastuminen tai kuolemantapaus yms.

No onhan sillä noin 1000 positiivista palautetta. Siksi en pelästyny noita negatiivisia, missä jotkut jäivät ilman tavaraa.

Kyllä harmittaa, kun tuote on mun pojalle ja sitä se odottaa. Ja se on sellainen, mitä ei joka kaupassa myydä.

Ja tosissaan, se on saanu vaikka kuinka monta positiivista tässä välissä-

Mulla on sama tilanne. Kohde sulkeutui 16.10, maksoin 20.10 ja myyjästä ei kuulu mitään. Vakioviestissä luki, että nopeutat postitusta ilmoittamalla kun olet maksanut, mutta en ilmoittanut kun tuotteella ei ollut mikään kiire. Myyjä on jatkanut kaupan tekoa tuonkin jälkeen, ja kaikenhuipuksi yhdessä blogissa joku oli hehkuttanut ostaneensa huutiksesta täsmälleen samanlaisen jutun. Ääh, viittis alle 5euron takia uhkailla rikosilmoituksella :/