Puhuin taas miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos sä kerta oot onneton, niin miksi sinä roikut siinä suhteessa.
Siksikö että lapset tarvitsee hoitajaa kun sinä teet rahaa?
Mieti nyt kaksi kertaa mitä sinä elämältä haluat, sillä meillä on vain ja ainostaa tämä yksi elämä täällä elettävänä.

Mies teki talon:D

Se kyllä teki Älvärin firma ja mieskö hoita, oujee, ehkä äiti hoita lapsia, mä en lapsia jäättä jos ei täällä äitiä ole....

Enkä paisko tavaroita ilman että menee totallisesti kaikki hermot että jatkuvasti saman jutun selitän että tee ja tee ja tee jotain, ei lapset noin voi elää sellaisessa talossa joka ei ei lopun asti tehty, mä ostan kaikki taloon, rakennus tavarat, ruoat, lasten tarvikkeet ja muuta, niin miks se ihanaa mies ei jaksa mitään, siitäkö mä haluan elämässä? Vaimo näyttää persettä kaikille, perustaa firmat tekee rahaa ja mies vaan ei jaksa, no ei helvetti, en ole sorry robotti, niin ja nyt vihdoinkin sanoin kaikki mitä on päässä ja jopa on enemmänkin

hyi helvetti miten alentava asenne sulla on sun miestä kohtaan.. vaikka älväritalo onkin niin on siellä kuitenki varmasti riittäny hommia!! ei se tonttikaan varmasti ihan iskukunnos ollu. Siihen lisätään normi päiväduuni ja sit tollanen suht vakavan asennevamman omaava vaimo odottaa kotona lastenhoitajaa et pääsee toisten miesten kans bilettään!

ou jee!! ja sä oikeesti kehtaat vielä haukkua miehes ihan pystyyn!

sorryt nyt mut

Miten se näkyy sun toiminnassa, että lapset on sulle tärkeitä?

Sillä tavallako, että sä luuhaat päiväkaudet jossakin bilereissuilla tai sitten töissä ja hoidatat lapset käytännössä kokonaan muilla? Vai sillä tavalla, että sä kohtelet niiden isää kuin märkää rättiä liehittelemällä jotakin hiton miljonääriä? Vai niinkö se näkyy että sä huudat ja viskelet tavaroita siellä kotona?

Äläkä vaan sano, että sä osoitat välittämistäsi ostamalla niille kaikki maailman lelut ja tavarat mitä ne ikinä keksii pyytää ja vielä kolme kuorma-autollista lisää.

:attn:

Siis täh?

Käsitinkö nyt oikein, että Venakko Milana raataa töissä ja elättää perheensä? Ja ymmärtääkseni tekee kaikkensa sen eteen ja mies vain sanoo ettei jaksa?
Toisen pitäisi jaksaa ja toisen ei?

Jos mä kirjoittaisin saman ihan selko suomenkielellä, niin luulisin että ois palstalaisilla eri ääni kellossa.

Ja täällä vedetään kyllä niin yli kaikki, Milana on nollannut tilanteen kahtena vkl:na (luultavastikkin), niin se nyt on sitten teidän mielestä ryypännyt ja rellestänyt kaikki kahdeksan vuotta? Mitä hän kertoi eläneensä miehensä kanssa...

Antakaa mun kaikki kestää...

Vaikka Suomessa avioerossa lapset määrätään lähes aina äidille, niin enpä yllättyisi - mikäli kaikki kertomasi on totta - jos nyt tapahtuisi toisin. Kyse kun ei enää ole mistään imeväisistä.

[QUOTE="vieras";22513577]Savanna, mitä mieltä sun äitisi on tosta vieraitten miesten kanssa luuhaamisesta? Vai onko se samanlainen kuin sinä ja dollarin kuvat silmissä odottaa rahan tuloa?[/QUOTE]

Kertoi näin tuolla aiemmin;

"Sorry mut se soittaa mulle joka ikinen päivää laita viestit, se on oikea herrasmies, tutustui jo mua omien lasten kaa, kaikille todisti miten mua rakasta, ette vaan tiedä mitään, se näi jopa mun äitiä ja jopa mun äiti sanoi wau mikä mies se"

Aattele, vois olla jännää välillä, jos mies päättäiskin teillä asiat. Sanois sulle, millon on aika tulla kotiin ja kenen kanssa saat tapailla. Meinaan siis ihan silleen, että voisi tuoda teille jännitettä teidän parisuhteeseen.

Nyt Savannan mies, kerta kuitenkin näitä luet, niin ryhdistäydy ja ala määrätä teillä.:xmas:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miten sinä voit tehdä teillä kaiken,kun et puheittesi mukaan edes ole koskaan kotona,vaan töissä,bilettämässä,shoppailemassa jne?
Kotona ollessasi roikut koneella suurimman osan ja haukut miestäsi tai valitat krapulaa

must tuntuu et sun miehes nauttis ihan tavallisesta arjesta. Saisitte yhdessä suunnitella talon sisustusta ja yhdessä päättää et millanen tulee. Asioista puhuttais ja tekemisistä sovittais yhdessä.

Niinkuin se sohvaepisodi jolloin ap myi mieheltään kysymättä sohvan(t) joista mies tykkäs kovasti ja valkkas kysymättä uudet.

Miehes nauttis varmaan yhdessätekemisestä ja ihan rauhallisesta elämästä.

Tosin susta siihen ei ole joten anna miehes etsii itselleen rauhallisemman kumppanin jonka tempauksia ei tartte pelätä.

sä voit ottaa sen miljonäärin niin pääsette äitin kanssa osingoille

Yhteistyössä