mä oon niin kyllästynyt!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nii

Vieras
siihen että mies juopottelee vkonloppuisin ja rupee haastaa aina riitaa mun kanssa!!mä saatan olla sisällä lasten kaa telkkua kattomassa ja mies tulee sisällä puhuu mulle jostain ja kohta on sellanen riita pystyssä!!!mä oon alkanu inhoo koko alkoholia tän takia ku se tekee ihanasta miehestä sellasen!mut nyt mä sanoin miehelle siitä et mä en jaksa enää sellasta!!!se sano et muistaa ens kerralla..saa nähä!

Menisin parisuhdeterapiaan. Jos tarve ilmenisi niin mies omaansa myöskin. Mä niin inhoon alkoholilla läträämistä, että jätin yhden ihanan poikaystävän hänen alkonkäytön takia. Ei varmaan monen mielestä ollut kovin pahaakaan, mutta mä näin jo sieluni silmin meidän tulevaisuuden enkä halunnut sitä tulevaisuutta vaikka sen miehen halusinkin. Mies jäi ja parempi näin. Olen kuullut että hissukseen se alkonkäyttö hänellä onkin pahentunut ja hänen vaimonsa alkaa olla tuskastunut..

No,sulla sentään vaan viikonloppuisin... Meillä menee ukolla olutta vähintään 5 illassa ja jos sattuu olemaan jotain väkevämpää kaapissa niin sitä myös. :/ Ja mut se on haukkunut niin moneen otteeseen niin et varmaan naapuritaloonkin kuuluu,etten osaa edes laskea. Oon huono äiti kun mulla on aiemmaasta suhteesta erityispoika jne.
Siksipä tuo onkin kohta ex, kunhan saa oman kämpän.
Älä kiusaa itseäsi ja varsinkaan lapsiasi tuossa tilanteessa. Jos miehesi ei ole valmis luopumaan alkoholista,mieti millaisen tulevaisuuden haluat itsellesi ja lapsillesi. Itse alkoholistin lapsena en todellakaan halua lapsilleni samaa kohtaloa.
Voimia! :hug:

Yhteistyössä