Apua mikä kuva:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22514930:
että tämmöstä tälläkertaa. en avaa kun kerran linkissä lukee että mitä siellä on :O

Avaa nyt, kaunis ja antelias lihanesittely kuvassa... :O Et sinä siitä piloille mene...ainakaan heti

http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/silmanruokaa/johanna-tukiaisen-burleski-henkiset-nakukuvat-2

tästä mulle tulee mieleen minä itse, on mahaa ja persekin on kamala. mulla vaan ei ole noin suuret rinaat, mutta enpä mä nyt itseäni mene noin esittelemäänkään!!

wd24aa0ba-b7a2-48c0-8ab6-7c947738db8d.jpg

Kattokaa oikeesti miten paljon tuo nainen on muuttunut vuodessa (tai koska lie tämä otettu)

No, tällaisille nauraa vain ne jotka haluaa jollain tavalla pönkittää omaa egoaan.

Ja ei, en ole Tuksu enkä lihava jne.

mua kyllä naurattaa koko kuvan asetelma (katsoin vaan sen ekan, en tiedä oliko muita mutta se yksi riitti ihan infon antamaan),
nauratti asetelma ja asento, että sellainen lihanesittelytapa.

En mitenkään pystynyt tuon avulla pönkittämään egoani kyllä :)
NAuraminen = huumoria.
tuossa kuvassa meni paljon asioita "nappiin", mikä tekee siitä koomisen :)

Mulla ottaa aivoon Tuksun aivottomuus.... Miksi väittää olevansa raskaana tai olevansa edelleen S-kokoinen vaikka niin ei ole. Myöntäisi vain olevansa tuhdissa kunnossa ja kantavansa kilonsa ylpeydellä mutta ei, tuolta suusta tulee vain älyttömämpiä kommentteja.

Jotkut oikeasti tykkää pyöreistä ja pehmeistä naisista... ilmeisesti tämä Artokin (?)

joskus Tuksun tanssiryhmän kuvia selanneena, on se kuulkaa Tuksukin ollut ihan sanoisinko häikäisevän kaunis (joskus vuonna -97???) Ja se kuva kun Tuksulla on tumma tukka? eihän sitä meinannu ensin Tuksuksi tunnistaa :D

säälittää kyllä vähän, mutta jokainen tablaa tyylillään.....

Yhteistyössä