Mitä ostatte/olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ideoita metsästämässä!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
uudet uikkarit (entiset lähestulkoon puhki ja haluan että päästään tenavien kans uimaan...), mutta jotain kivaa haussa myös eli lisää vinkkejä tänne kans kiitos!!!

[QUOTE="viivi";22540071]Tuo GT5 oli mullakin listalla, mutta mies ehti tilaamaan se itselleen jo nyt.[/QUOTE]

Mä sanoin ettei osta mitään ennen joulua. Eiköhän se arvaa mitä paketissa on.. :D

[QUOTE="hmm";22540065]miehille on ihan omat eau de toilettensa ja eau de parfymensa eikä niiden käyttö ole edes millään asteella harvinaista. :)[/QUOTE]

Jaa. No ei ihme että after shavet kaupoissa vaan vähenee jos miehetkin laittaa parfyymiä nykyään. En ihan vaan tajua...meillä mies ajaa parran ja laittaa AS:a siksi, ei kyllä parfyymiä huvikseen laittelis.

Olen tehnyt kaksi pyjamaa ja villasukat. ostanut jo lautapelin, konsolipelin, puhelimen, ihonhoitotuotteita, metsurin karvahatun, karkkia. Jotain pientä hankin vielä kun ehdin.

Mä olin isänpäivälahjaa stockalta ostaessani ihan pihalla, kun avulias myyjä kysyi, haluanko ostaa eu de toilettea, after shavea, eu de parfumea, parfumea vaiko jotain body sprayta... :O

Alkuperäinen kirjoittaja mitä;22540514:
Jaa. No ei ihme että after shavet kaupoissa vaan vähenee jos miehetkin laittaa parfyymiä nykyään. En ihan vaan tajua...meillä mies ajaa parran ja laittaa AS:a siksi, ei kyllä parfyymiä huvikseen laittelis.

nykyään monet nuoret ja vanhemmatkin miehet tykkäävät tuoksua hyvälle ja monet naiset tykkäävät myös siitä. niin feminiininen mielikuva kun sanasta hajuvesi tuleekin, miesten tuoksut ovat kumminkin rosoisia ja maskuliinisia, miehelle sopivia. :xmas: mutta meitä on makuasioissakin moneen junaan.

Suuri iskelmä toivelaulukirja on hankittuna ja tuolta ylempää sain vinkkiä eli pakettiin päätyy myös karvalakki :D Ei ehkä kehtaa käyttää ku kotipihalla, mutta sillonhan sitä lämmintä just tartteekin =)

En ole vielä ostanut mitään. Mutta mies jaksaa aina muistuttaa siitä että paras lahja mitä minulta on saanut on muutaman vuoden takainen lahjani- nenäkarvatrimmeri. Pienestä on siis miehen ilot kiinni... :laugh:

Tatuointilahjakortin :heart:

Mä laitoin tällasen viime jouluna ja oli erittäin mukava lahja. Suunnittelee laittavansa lisääkin, mutta oiskohan tuo liian tylyä laittaa samaa lahjaa toista vuotta peräkkäin... Jatkan siis mietiskelyjä ja laittakaas hyviä vinkkejä! Kalevala-korua ajattelin, mutta oli just ostanu itselleen hienon kantasormuksen joten se ei sit käykään.

[QUOTE="vieras";22541231]Siis nyt kysyttiin lahjaideoita MIEHELLE, ei lapsille! (pleikkariin rattia, polkimia, elokuvia... huoh, oottete tylsiä!!)[/QUOTE]

No mitä sä hommaat lahjaksi miehelle?

[QUOTE="vieras";22541434]Uudemman taulutv:n.[/QUOTE]

No miten se eroaa pleikkarin ratista tms? Ja uudempaa (parempaa) taulutv:tä ei tarvitse aina (jos sellanen kato on jo).

[QUOTE="vieras";22541434]Uudemman taulutv:n.[/QUOTE]

Ei ole varaa muuten hankkia, pitää naamioida joululahjan muotoon? :saint: Onhan se hyvä että mies saa oman telkkarin, sä varmaan pidät vieressä vanhan että voitte katsoa vierekkäin omia ohjelmianne? Sori, mut toi on jotenkin kilpavarustelu on jotenkin naurettavaa. Just my opinion, ei siitä sen enempää.

Yhteistyössä