Ä
äitee 2 kk
Vieras
Mua ahdistaa just nyt ihan kaameesti kaikkien muiden odotukset meidän perheen tekemisistä... Anoppi sano ristiäisistä lähtiessään et kai tuutte aatoks kun noi toiset isovanhemmat näkee aina tuota lasta... tottahan se on että mun vanhemmat asuu samassa kaupungissa ja näkevät lasta kerran viikkoon ja he on nähneet vasta kahdesti kun on reilusti välimatkaa.. mut en ymmärrä miten aatto siihen vaikuttaa... kun olin jo luvannut kuitenkin et joulun aikaan mennään käymään... toisaalta en haluu myöskään omien vanhempieni varaan laskea joulua kun niillä saattaa olla taas vaihteeks joku parisuhdekriisi menossa niin onpa hehkeetä... mut sit harmittaa kun mun perheetön siskoni menee kuitenkin sinne ja jos se joutuu yksinään kärvistelee niiden kanssa jos ne onkin sotajalalla... jos meidän lapsonen olis yhtään isompi ja oisin ehtinyt miettimään asiaa pidemmälle niin jäisin perheineni kotiin ja sanoisin et tulee meille kuka tulee, mut nyt en kehtaa enää tehdä sellasta u-käännöstä... haluisin vaan vajota maan alle...