Noin viikko ennen menkkoja olo aivan hirveä!! Onko tähän mitään apua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siis olo on ihan karsean väsynyt!! Voisi vaikka nukkua pari vuorokautta putkeen ja silti vaan väsyttää.
Lisäksi olen todella kärttyinen ja lyhyt pinnainen ja yleensä mulla on pitkä pinna ja kestän lasten kiukuttelut aamusta iltaan ihan hyvin. Mut silloin tuntuu ettei kestä mitään eikä yhtään.
Mitähän hittoa tää on? Ja onko tähän jotain apua olemassa??

Mulla on sama ongelma, lisäksi ahdistaa ja masentaa ja aivotoiminta nopeudeltaan lähentelee nollaa. Mulla toi väsymys ja muuten höntti olo johtuu loppukierron lämmönnoususta yli 37c mikä mulla on se raja, minkä jälkeen en ole enää ihan täyskuntoinen...tuo sitten joka kuukausi edessä ja siitä huolimatta pitää jaksaa töissä käydä ja hoitaa kaikki velvoitteet, kun ei kuitenkaan ole "oikeasti" kipeänä, vaikka olo ei ollenkaan terve olekaan, kun esim. syke nousee jo tosi pienestä rasituksesta.

En oo keksinyt tähän apua. Oon jostain lukenut että b6-vitamiini voisi auttaa, yritän nyt muistaa joka aamu syödä b-vitamiinilisää.

[QUOTE="vieras";22560027]Lääkäriltä saa e-pillerit. Mulla niiden vaikutus oli se, että alkoi koko kierron ajan tuntua samalta kuin mitä normaalisti sillä pahimmalla viikolla.[/QUOTE]

syön e-pillereiitä

Luontaistuoteliikkeet mainostaa jotain juttuja, millä noi oireet vois vähän helpottaa. Joskus teininä kokeilin niitä äidin kanssa, kyllä meistä niistä oli vähän apuakin. Niitä piti vaan syödä jonkun aikaa ennen kuin helpotti. Mutta PMS ei oo kyllä aina samanlainen, mullakin oli 3-4 kiertoa sitten ihan kamalia oireita ja tällä hetkellä oireita tuskin huomaa.

Yhteistyössä