Mikä olisi järkevä ristiäislahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Itse inhosin kaikkea krääsää ja turhaa kuten hopeiset helistemet ja valokuvakehykset. Mikä olisi järkevä lahja ristiäisiin? Rahaa en voi antaa kun se ei mene lapselle kuitenkaan missään vaiheessa eikä mitään kautta.

Vaatteita ovat saaneet jo vaikka kuinka, joten sekin on ihan turhaa. Äh, inhoan pakkolahjojen ostoa :kieh:

Joo ei mitään hopeisia helistimiä ym, niillä ei tee mitään. Me saatiin niitä vaikka kuinka ja tuolla ne on kaapissa kun ei meillä ole mitään krääsähyllyjä mihin niitä laittas esille.
Mun mielestä kivoimmat lahjat oli leluja, esikoiselle ainakin toimii jos leluja ei ole hamstrattu etukäteen.

Me ostettiin tällainen "henkilökohtainen" kirja, joka kertoo lapsesta itsestään. Oli musta ihana lahja. http://www.pikkusankari.fi/fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=18&category_id=3&option=com_virtuemart&Itemid=28

Lampaantalja? Villasukat? Villahaalari? Lakanoita tai vauvapyyhe? Kaunis huopa/tilkkutäkki? Perusvaatteita, kuten yöpuku, sukkahousuja/puolipotkareita, meille kaikki vaatelahjat olivat mekkoja tai bodyja..

Just nuo astiat ja aterimet on ihan kivoja. Meillä esikoinen sai duploja ja säilytyslaatikon ja vähän myöhemmin olivat erittäin kovassa käytössä joten kiva lahja sekin.

Lampaantalja? Villasukat? Villahaalari? Lakanoita tai vauvapyyhe? Kaunis huopa/tilkkutäkki? Perusvaatteita, kuten yöpuku, sukkahousuja/puolipotkareita, meille kaikki vaatelahjat olivat mekkoja tai bodyja..

Mummonsa on jo kutonut villaisen haalarin (kertoi tämän meille vkl :)) Lakanoita ja pyyhettä mietin, mutta vaatteita en kyllä osta, niitä on jo heillä niin paljon.

satukirja. Tai sitten niitä muumiaterimia. Me saatiin muutama sellanen pieni lusikka, oon sitte ite ostanu lisää ku huomasin, et ne on just sopivan kokosia lusikoita ku opettelee ite syömään.

Yhteistyössä