anteeksi, pakko nauraa

"joskus kun huvittais niin se on päivällä.Ja silloin mies töissä ja lapset kotona"
noh saahan elämästä vaikeaa jos oikeasti haluaa, lapsia ei ole pakko päästää sänkyyn, on parisuhteellakin oma tilansa oltava, ei se lapsi saa elämän läpi kestäviä traumoja jos äiti ja isi haluaa yhden aamun varata seksille tai illan viikossa esimerkiksi eikä pääse viereen nukkumaan, jossain välissähän sekin on opetettava että se lapsen tahto ei ratkaise aina sitä mitä tapahtuu.
.....
No yleensä sitä nukkuu itse niin sikeästi ,et mä en ainakaan huomaa milloin on viereen tullut.Ja jos mies huomaa ja yrittää kantaa lasta pois niin tämä alkaa huutamaan et mä olen kuule tässä ihan tarkotuksella...! : ) J ei sit raaski viedä omaan sänkyyn lasta.
Okei tilanne on tämä nyt.Mut ei mä ainakaan pysty sekstaa lasten katsellessa videoo,en sit millään.Johan ne huutelee et mis ootte.
Okei meillä ehkä vähän lyhyt napanuora esikoisella....pitänee kasvattaa.
huh huh... mikään ihme jos suhteet natisee nykyaikana kun ei oikeasti osata tehdä tärkeysjärjestystä, aina ei tietty voi junailla asioita, mutta herranen aika, ei se elämä kuulu pyöriä 100% lapsen ehdoillakaan, edelleen siinä on mies ja nainen suhteessa keskenään, ei kukaan jää katselemaan sitä kun ei saa riittävästi huomiota, oli kyseessä nainen tai mies ja asiana läheisyys tai seksi tai joku muu olennainen osa ihmisen elämää. vieraantuminen on yllättävän helppoa kun pitkiä aikoja antaa kaiken muun mennä ohi intiimeistä asioista jotka nimenomaan liimaa ihmiset läheisemmiksi.