Voi ärkele!! Mul on kaks oikeen jalan kenkää!! xDD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Joo duunin jälkee ihan törkeen väsyneenä paukkasin tonne Myyrmanniin uuteen kenkäliikkeeseen ostaan yksiä siistejä saappaita. Ne oli sit sellases korissa ja sieltä kaivoin sit parin.. Testasin vaan toista jalkaan ja totesin et hyvät on. Ei muuta ku kassalle ja ulos, mä halusin kotii äkkiä mut noi oli pakko saada.

Kotona aloin niitä testaa ni hoksasin että damn.. mul on kaks oikeen jalan kenkää.. :laugh::laugh:

Ei muuta ku aamulla vaihtamaan.. :snotty:

Yleensähän ne viel kenkäkaupois tarkistaa et on molemman jalan kengät.. Mut ei tuol..

No, eipä se haittaa, ois mulla muutenki ollu huomen Myyrmanniin viel asiaa ku yllättäin unohdin ostaa jotai :D

[QUOTE="vieras";22582948]Voi ei! Toivottavasti sulla on kuitti tallessa. :D[/QUOTE]

On onneks! Kerranki! Muuten ois voinu ottaa kupoliin.. :D

Oisin menny sinne liikkeeseen et "Saanks mä ostaa puolella hintaa vaan yhden kengän?" :D

Siis todellakin noinkin voi sattua, mutta aika jännä ettei kassahenkilökään ole erhettä huomannut..Ja vielä kenkäkaupasta ostaessa..Jo tavallisessa marketissa ne pyörittää niitä kenkiä ja tarkistaa kokoa moneen kertaan, että tulisi oikeat mukaan....

[QUOTE="Jaska";22582958]:D :D Eikös niin kuin huonoista tanssijoista sanota jotenkin noin että on kaksi oikeeta/vasenta jalkaa. :D[/QUOTE]

Sanotaan joo. Pitää kyllä mun kohdalla paikkansa :D Mut kyl mä mielellään silti haluun sen vasemman jalanki kengän.. :D

Mun on aina pakko kokeilla molempia kenkiä että miltä niillä tuntuu kävellä. Ja kyllä ne olis sen kengän/saappaan vaihtanut ilman kuittia koska muutenhan niiltä olis jääny se toinen pari myymättä.

Sattuuhan noita :D

Itsehän ostin kerran cittarista dvd-soittimen, katsoin hyllystä että tuohan on hyvä ja eiku paketti kainalossa kassalle... Kotona huomasin että olin roudannu kotiin pelkän laatikon, sisällä ei ollu mitään :laugh:

Siis todellakin noinkin voi sattua, mutta aika jännä ettei kassahenkilökään ole erhettä huomannut..Ja vielä kenkäkaupasta ostaessa..Jo tavallisessa marketissa ne pyörittää niitä kenkiä ja tarkistaa kokoa moneen kertaan, että tulisi oikeat mukaan....

No niinpä. Mut toi ny ei ollu ihan normikenkäkauppa, eka näytti sellaselta halppiskaupalta mut myyvät kuitenki ihan hintavia ja törkeen hyvännäkösiä kenkiä. Joku vanhempi setä siinä kassalla sillon oli..

Jos mä meen huomen sinne liikkeeseen ja läiskäsen popot tiskille ja kysyn myyjältä et huomaaks täs jotai hassua? :D

Sattuuhan noita :D

Itsehän ostin kerran cittarista dvd-soittimen, katsoin hyllystä että tuohan on hyvä ja eiku paketti kainalossa kassalle... Kotona huomasin että olin roudannu kotiin pelkän laatikon, sisällä ei ollu mitään :laugh:

:laugh::laugh:

Mä oon monta kertaa huulikiiltoo ostaessa meinannu ostaa näytettä.. Hemmetti mun täytyy alkaa olee tarkkana tuol ostoksilla.. :D

Yhteistyössä