Marrrrjukka, Pukin kassit on NIIIN täynnä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 562
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Voi luojani että on ärsyttävä mainos!

Ja kakarat kyselee takapenkiltä että niin mitä se äiti sanoi?
Mikä on aikuisten lelukauppa?
Leikkiikö aikuiset omilla leluilla?
Mitä varten sillä pukilla on vain sille Marjukalle paljon lahjoja?
Pelkääkö se Marjukka pukkia kun se ei päästä sitä sisään????

:xmas:

Mun piti itsekin tehdä tästä aloitus! |O

Lapsi 3v hokee "päästäisitkö pukin sisään". En sitten heti tajunnut radiokanavaa vaihtaa. Ei hokemassa nyt mitään pahaa oo, mutta kaikki varmaan saa saman mielleyhtymän tuosta :x

Joo, samaa ärsyttävää mainosta olen kuunnellut joka aamu, kun kuskaan muksuja kouluun. Pitäisi siitä kait laittaa jotakin palautetta. Meillä kysyi 8v just eilen, että mikä lelukauppa se kaalimato on.. voidaanko käydä sielläkin :(

Mun lapsikaan ei vielä tollasista ymmärrä, mutta oon kans miettinyt että kyllä tulee törkeitä mainoksia välillä. Toinen on se sexhibition messujen mainos, ittellekki tuli jotenki ällöttävä olo, ylipäätään kaikista noista seksimainoksista tulee. Pohdiskelin tätä juuri yks päivä kun en ole ajatellut et olisin jotenki rajoittunut mut näköjään olen.:D

En mä muista miltä kanavalta se taas iski eetteriin, mutta jostain se aina tulee :D

Mä sukkuloin radiokanavien välillä samalla tavoin kuin mies teeveekanavien välillä.
Välillä pitää keskittyä jopa risteysajoon :rolleyes: niin aina ei ehdi vaihtaa kanavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22592765:
En mä muista miltä kanavalta se taas iski eetteriin, mutta jostain se aina tulee :D

Mä sukkuloin radiokanavien välillä samalla tavoin kuin mies teeveekanavien välillä.
Välillä pitää keskittyä jopa risteysajoon :rolleyes: niin aina ei ehdi vaihtaa kanavaa.

Eikös groovella tuu noita mainoksia aika paljon?

Radio Rockilta tuo tulee usein... ja mua kuvottaa.. toinen on se "pukki tahtoisi maistaa marjukan piparia"... :x ja oksennus!

Tää ei uppoa mun huumoriin, ja kanava vaihtuu samantien jos lapsi on autossa.

Yhteistyössä